gisterenavond een plotse 'goesting' om er even op uit te trekken met Jolien. We waren net op tijd voor het donker want het was al 20u. Wel weer geleerd dat je bij het resetten van de camera nooit mag vergeten de RAW functie weer op te zetten, grrr... gelukkig was dat pas bij de laatste 10 foto's.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jolene
Collapse
X
-
-
Re: Jolene
Oorspronkelijk geplaatst door poochy Bekijk berichtblijkbaar worden de foto's niet erg gesmaakt 260 views en maar 1 reactie.. Jammer maar helaas.. Als je de foto's niet goed vindt, graag ook reactie met argumenten zodat ik daar de volgende keer op kan letten. Bedankt
1 is een mooie spontane foto en 3 heeft iets misterieus
voor mij de 2é, vanwege de pose en de belichtingWil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
-
Ik vind nr.2 een hele knappe foto. Perfecte pose, moment,...
Maar 1 en 3 kunnen me niet echt bekoren en dat is gewoon persoonlijke smaak. Ik vind de gezichtsuitdrukking op 1 vrij geforceerd/raar overkomen en ze lijkt los te staan van de achtergrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poochy Bekijk berichtblijkbaar worden de foto's niet erg gesmaakt 260 views en maar 1 reactie.. Jammer maar helaas.. Als je de foto's niet goed vindt, graag ook reactie met argumenten zodat ik daar de volgende keer op kan letten. Bedankt
Tamelijk harde schaduwen.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtTamelijk harde schaduwen.
Comment
Comment