Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jolene

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jolene

gisterenavond een plotse 'goesting' om er even op uit te trekken met Jolien. We waren net op tijd voor het donker want het was al 20u. Wel weer geleerd dat je bij het resetten van de camera nooit mag vergeten de RAW functie weer op te zetten, grrr... gelukkig was dat pas bij de laatste 10 foto's.

Last edited by poochy; 2 september 2007, 16:14.

Re: Jolien

Chanseurke gij, met zo'n model in huis .

Mooie reeks met drie heel mooie compo's. De eerste is heel dynamisch en die kronkel door het beeld doet het. Bij de tweede vind ik de ruimte bovenaan goed, en bij de derde, het krappe. Leuk subtiel kadertje trouwens, viel me direct op.

Comment

Re: Jolene

blijkbaar worden de foto's niet erg gesmaakt 260 views en maar 1 reactie.. Jammer maar helaas.. Als je de foto's niet goed vindt, graag ook reactie met argumenten zodat ik daar de volgende keer op kan letten. Bedankt

Comment

Hey Poochy,
        Mooie foto's zeg, vooral de eerste vind ik echt prachtig. Ze heeft een mooie blik altijd vind ik.
        Mooie gedaan
        Groetjes
        Annemie

Comment

Geef mij maar de derde, veel mysterieuzer dan de anderen . Kris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poochy Bekijk bericht
            blijkbaar worden de foto's niet erg gesmaakt 260 views en maar 1 reactie.. Jammer maar helaas.. Als je de foto's niet goed vindt, graag ook reactie met argumenten zodat ik daar de volgende keer op kan letten. Bedankt
            Ik was gisteren in mijne hof aan het werken

1 is een mooie spontane foto en 3 heeft iets misterieus

voor mij de 2é, vanwege de pose en de belichting
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ik vind nr.2 een hele knappe foto. Perfecte pose, moment,...
              Maar 1 en 3 kunnen me niet echt bekoren en dat is gewoon persoonlijke smaak. Ik vind de gezichtsuitdrukking op 1 vrij geforceerd/raar overkomen en ze lijkt los te staan van de achtergrond.
              http://blackletterday.wordpress.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poochy Bekijk bericht
                Daarvoor kan je beter in fotodiscussie posten.
                Tamelijk harde schaduwen.

Henri
                lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                  Tamelijk harde schaduwen.
                  Je hebt gelijk, ze zijn tamelijk hard, maar niet overal storend. Aansluitend op mijn eerdere commentaar... Het enige dat mij een beetje stoort, is de schaduw op het linkeroog in foto 1, waar dit een donker en een licht oog geeft, en (in veel mindere mate) op het rechteroog in foto 3. Daar heb je daardoor ook twee ietwat verschillende ogen.

Comment

Working...
                  X