Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ronchinne & Annelien
Collapse
X
-
Ronchinne & Annelien
some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!Labels: Geen
-
-
Re: Ronchinne & Annelien
De tweede foto hoort niet in deze serie thuis. Voordat ik zo'n foto genomen zou hebben, had ik de schoenen opgewreven (gepoetst).
De foto's één en drie horen wel bij elkaar. Daarbij vind ik de derde opname compositorisch beter dan de eerste. De benen bij elkaar zou nog beter geweest zijn. Het gaat mij echt niet om preutsheid, maar wel om de waardigheid van het model.
-
#2 vind ik een toffe foto -> compositie en scherpte zit heel goed! De andere 2 vind ik mooi van kleur.Fujifilm S2 pro | www.ZoOb-style.be
Comment
-
Foto 2 erg mooi. Poetsen of niet hangt af van de sfeer die je zoekt. Voor glamour zul je hier wel op moeten letten. Ik kan me ook voorstellen dat je een andere situatie voor ogen had. Verzin maar wat...!
De andere foto's idd volledig los hiervan. Hoeft ook geen serie te zijn. Ben het wel met Peterdep eens. Het is enorm voyeuristisch het model zo weg te zetten, maar het model is er te mooi en de foto is te mooi bewerkt om hem daarvoor te slijten. Daarbij komt dat wanneer er te fantaseren valt het een nog spannender foto wordt. Daarom is de derde al sterker dan de eerste.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment
-
Voordat ik zo'n foto genomen zou hebben, had ik de schoenen opgewreven (gepoetst).
Beetje weigerachtig tegenover het buiten de lijntjes kleuren me dunkt?
Comment
-
-
thanks...some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
Comment