Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Michelle Z/W

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Michelle Z/W

Enkele z/w foto's van Michelle ( mijn favoriet Nederlands model )

Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Re: Michelle Z/W

Heel mooie reeks,met voorkeur je derde,hoe je die ogen hebt vastgelegd
    Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

Comment

Foto's 1 en 3 zijn prachtige portretten... De ring doet het andermaal... maar dan hier in de piercing.

Comment

De eerste! héééél zeker!
        mooie kadrage, scherptediepte, alles klopt
        My Portfolio (like!)
        Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

Comment

Prachtige portretten! Nr 1 is m'n favoriet.
          En wat een model!
          BD0927BE
          www.belicht.be

Comment

Nr. 3 , I love it.

Comment

foto,s zijn voor mij niet oke , die storende ring in de ogen doen voor mij de foto,s verzieken.Sorry dat ik het op deze manier zeg maar ik kan het niet anders verwoorden,en ik heb toch wel betere gezien van lieven lens, ( dus lees mijn reactie als, zonder ring waren ze wel tof)

Dit alles met de beste bedoeling
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

Comment

foto 1 is mooi , maar ben ook niet zo weg van die ringflits in de ogen

grt frank

Comment

Het is hem duidelijk te doen om het effect van die ringflits: goed gedaan.
                  Nr 2 vind ik minder als pose/compo.

Comment

Je bent er voor of er tegen, zoveel is duidelijk. Vind dit een heel mooi model en vooral foto 1 trekt me...maar met die ring heb ik het moeilijk; erg moeilijk.

ciao

Comment

Ik vind die eerste een hele mooie.

Eerlijk gezegd viel me in de eerste die ring niet dadelijk op. Bij de derde viel het me wel direct op.
                      I put the sexy in dyslexia

Comment

Persoonlijk heb ik meer problemen met de 'vergruizing' in deze foto's.
                        Ik neem althans aan dat de korrel? noise? in deze foto's een toegevoegd effect is?

Comment

ja drie ja!!!!!1 nederlandse meisjes zijn gewoon mooi! hahaha
                          Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht
                            Persoonlijk heb ik meer problemen met de 'vergruizing' in deze foto's.
                            Ik neem althans aan dat de korrel? noise? in deze foto's een toegevoegd effect is?
                            Deels wel, en deels niet !
                            Ik leg uit !!
                            Zoals je kan zien ( voor de geintereseerde ) op het filmke michelle & Marijke op mijn site gebruik ik geen ringflits voor de bollekes in de ogen te krijgen maar een rioolbuizensysteemuitdenbricometgloeilampenindinge s.
                            Dus eigenlijk is dit een continulicht van gloeilampen die samen 1000 watt verlichting geven.
                            Door de grote cirkel die ons buizendinges heeft staan de lampen redelijk ver uit elkaar ( wat op zich wel een mooi licht geeft ) maar ook een redelijk zwak licht.
                            Waardoor ik genoodzaakt ben om op iso 800 te werken met mijn diafragma volledig open op 2.8.
                            Dus iso 800, is al de helft van de ruis die je ziet in de foto's.
                            De andere helft komt door mijn omzetting naar Z/W.
                            Ik leg opnieuw uit !
                            Ik kopieer mijn originele foto naar een nieuwe laag.
                            op die laag leg ik een aanpassingslaag hue/saturation. De saturatie zet ik op Z/W
                            Op de gekopieerde laag klikken en daar zet ik de blendingmode op color, en ik ga naar hue/saturation in mijn menu en schuif daar met de hue om mijn tinten te veranderen...
                            Als je het rode kanaal kiest en dan met hue schuift krijg je op een zeker ogenblik die gruis in de foto...
                            En ik vond dat wel iets hebben ...
                            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
                              nederlandse meisjes zijn gewoon mooi! hahaha

Daarom ben ik er met 1 getrouwt al 33 jaar
                              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                              www.langenacker.nl

Comment

Working...
                              X