Re: finaliste Miss Belgian Beauty Jolien Barbier by Poochy (deel 1)
Was ook mijn eerste gedacht !!
Fotografen genoeg, jammer dat er van zulke vriendinnen niet genoeg zijn
Foto 1: één van de mooiste foto's die ik sinds lang gezien heb.
Die pose, dat licht, die wolken, dat zand, het model, ...
Gewoon af
Foto 2: Niet mis maar hij verbleekt een beetje als ik hem met de eerste foto vergelijk. Ik zou naast u een reflectiescherm gezet hebben die de zon kon vangen en weerkaatsen op het model. De schauw waarin het model staat zou opklaren waardoor de achtergrond donkerder zou geweest zijn in plaats van overbelicht.
Foto3: Niet mis qua licht, maar hier is er iets met de pose. Die hand op haar borst ziet er uit alsof je die er opgeplakt hebt ( ontbreekt een arm aan ).
Als je er een mocht laten afprinten voor mij, dan mag je die eerste doen
hoewel ik alle gegronde kritiek met respect aanvaard en daaruit probeer te leren, kan ik deze commentaar niet begrijpen. Wat is hier niet scherp aan? Zijn er nog mensen die zo denken? Op F22 is nog meer scherpte onmogelijk voor mijn lens
hoewel ik alle gegronde kritiek met respect aanvaard en daaruit probeer te leren, kan ik deze commentaar niet begrijpen. Wat is hier niet scherp aan? Zijn er nog mensen die zo denken? Op F22 is nog meer scherpte onmogelijk voor mijn lens
Prachtige shots, maar inderdaad niet gestoken scherp. Vreemd, bij f22! Wlke lens is het?
Op F22 is nog meer scherpte onmogelijk voor mijn lens
F22 voor portretten... misschien maakt dat de eerste foto zo "werelds". Ik ben deze plaat al een paar keer gepasseerd, en kreeg er geen commentaar bij verzonnen. De ietwat groothoek deed eerst wat raar aan, maar dan kijk je over heel de plaat, en zie je veel licht, dat gewoon klopt, de pose, de blik, de achtergrond, de voorgrond... m.a.w. een heerlijk plaatje.
Comment