Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marijke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Marijke

Ik vind ook dat de pose wat onnatuurlijk is maar ze moesten u eens met hakken en in badpak op zo´n rots plaatsen
    Maar behalve dan de houding van het model, vind ik de foto wel geslaagd!
    http://blackletterday.wordpress.com

Comment

hehe !!

Als iedereen mij duidelijk maakt dat de poses verkrampt en niet goed zijn, dan zullen jullie wel gelijk hebben zeker.

Naar mijn smaak zijn de poses
      Enfin... Het is al langer duidelijk dat ik een rare smaak heb he !
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
        Sorry maar ik vind hier de houdingen ook niet echt goed ;
        Wat de belichting betreft , ik denk dat ik dezelfde of zelfs betere resultaten haal met de flitser op de camera en invullicht ;
        Het bespaart je het gesleur met paraplus , generators etc..
        Als ik een plat uitgelichte foto nodig heb zal ik mij eens zo'n flitser voor op mijn toestel kopen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
          Als ik een plat uitgelichte foto nodig heb zal ik mij eens zo'n flitser voor op mijn toestel kopen...

Liefst voor boven water hee
          Wat betreft die houding, 't is gewoon de hoek van de voet en het onderste been dat raar overkomt, na een grondige studie
          SKurt.be
          www.SKurt.be

Comment

ik vind de wolken wel mooi op de eerste

some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SKurt Bekijk bericht

Liefst voor boven water hee
              Wat betreft die houding, 't is gewoon de hoek van de voet en het onderste been dat raar overkomt, na een grondige studie
              @ Skurt:
              Achteraf ben ik te weten gekomen dat er een beetje water in de flitser gegaan was en de flitser daardoor in veiligheid gesmeten was, waardoor hij niet meer werkte

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                Met een flitser op het toestel als invullicht gaat alles veel sneller , vermijd je verkrampte houdingen als hierboven en word je foto niet "platter" dan je zelf wil .... need some experience !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                  Met een flitser op het toestel als invullicht gaat alles veel sneller , vermijd je verkrampte houdingen als hierboven en word je foto niet "platter" dan je zelf wil .... need some experience !
                  Dat moet ge mij ne keer uitleggen, hoe ge met een flitser op uw toestel verkrampte houdingen vermijdt (met ddt)..
                  ('t zal waarschijnlijk aan 't kasteelbier liggen dat ik genuttigd heb)
                  SKurt.be
                  www.SKurt.be

Comment

Ik ben nu toch ook wel benieuwd

Comment

Just once.. I'd like to see Marijke with some other expression on her face. She always looks so pissed off.

The first shot here looks like she's waiting for the sheep to come home.

Sorry, this is really doing very little for me. The pose isn't at all flattering either.
                      Bikini on a hillside rock with a model who really looks like she wants to be somewhere else.

Comment

persoonlijk vind ik de foto niks waard...
                        Lichtinval op het model komt langs geen kanten overeen met het licht op de achtergrond, wie zit er nu in badpak met hoge hakkken midden in een weide op een bewolkte dag? en dan nog in zo n positie
                        One life, live it!
                        vernieuwde site: natuurbeeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Bekijk bericht
                          wie zit er nu in badpak met hoge hakkken midden in een weide op een bewolkte dag? en dan nog in zo n positie
                          Marijke! Dat vermelde hij toch toen hij het topic opende...?

Verder volg ik Trebs volledig!

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                            Just once.. I'd like to see Marijke with some other expression on her face. She always looks so pissed off.
                            Ja, wa wilt ge met zo'n fotograaf als vriend...

(Sorry, ik kon het niet laten, zo'n voorzet, die moest ik afmaken )
                            Sjonge, precies tijd dat iedereen eens in verlof gaat geloof ik, of zijn dat mijn gedachten (als ik zo de commentaar lees )
                            SKurt.be
                            www.SKurt.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Bekijk bericht
                              persoonlijk vind ik de foto niks waard...
                              Lichtinval op het model komt langs geen kanten overeen met het licht op de achtergrond,
                              Graag een beetje uitleg over die lichtinval die langs geen kanten klopt...
                              Ik kijk er alvast naar uit !
                              wie zit er nu in badpak met hoge hakkken midden in een weide op een bewolkte dag? en dan nog in zo n positie
                              Marijke !

Comment

Hoewel ik wel een fan ben van aparte en thematische fotografie en meestal je werk wel kan smaken, heb ik deze plaatjes al een keer of 10 bekeken en ik weet nog altijd niet wat ik er goed aan kan vinden. Ik krijg er gewoon geen zicht op.
                                Ze kloppen m.i. totaal niet. Het licht op het model zit, zoals altijd, wel goed, maar het is dan weer totaal niet in overéénstemming met de achtergrond en het omgevingslicht, en dat vloekt hier (wat waarschijnlijk wel de bedoeling was) en komt ook alsdusdanig over...

Comment

Working...
                                X