Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marijke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Marijke

Ons Marijke in badpak se !

Tijdens deze shoot maakte mijn nagelnieuwe flitser een stuik van ong 4 meter naar beneden. Gelukkig kwam deze op de paraplu terecht die de val gebroken heeft.

Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Re: Marijke

Nu ja, ik zou ook van mijn paraplu gegaan zijn

jou nick gekoppeld aan de titel voldeed aan mijn verwachting

Comment

Had je niet beter op warmere dagen gewacht?
      Het zag er maar frisjes uit tijdens de fotosessie
      Alvast heel mooi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
        Had je niet beter op warmere dagen gewacht?
        Het zag er maar frisjes uit tijdens de fotosessie
        Alvast heel mooi!
        Als het fris is doe ik een wel een jas aan om modellen in badpak te fotograferen
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Nogal krampachtige en onnatuurlijkde poses. De belichting bij de foto nr. 1 op de model bevalt me wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
            Tijdens deze shoot maakte mijn nagelnieuwe flitser een stuik van ong 4 meter naar beneden.
            Shot is alsnog mooi gelukt, aan de schijnbaar lage stand van de flitser te zien Algoed dat je dit lucky shot hebt gehad

Als het fris is doe ik een wel een jas aan om modellen in badpak te fotograferen
            Je haalt me de woorden uit de mond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
              Nogal krampachtige en onnatuurlijkde poses. De belichting bij de foto nr. 1 op de model bevalt me wel.
              Ook mijn gedacht
              Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

Comment

Sorry, onnatuurlijke houding en dito belichting...........

Comment

De houding kan me dit keer niet zo bekoren. En op de eerste dacht ik, verdikke, heeft Marijke daar nu schrammen op haar enkel van op die rots te kruipen (of van de flitser op te vangen met haar voeten...)
                  Maar 't is gras dat ervoor staat.
                  Maar haar knie ziet een beetje rood vind ik (doe jij Marijke dan zo smeken, op haar knieën, voor nog een foto??? )

Onnatuurlijke belichting??? Volgens mij valt het zelfs niet eens op dat je flits gebruikt hebt, een perfecte balans dacht ik zo.
                  SKurt.be
                  www.SKurt.be

Comment

Deze kunnen me niet aanspreken vooral wegens de reeds aangehaalde reden nl. de houding van het model. Het is iets van willen maar niet kunnen. Te verkrampt.

Comment

Sorry maar ik vind hier de houdingen ook niet echt goed ;
                      Wat de belichting betreft , ik denk dat ik dezelfde of zelfs betere resultaten haal met de flitser op de camera en invullicht ;
                      Het bespaart je het gesleur met paraplus , generators etc..

Comment

Met hoge hakken op de rand van toch wel ietwat respectabel overkomende afgrond zie ik mij ook niet direct "natuurlijke houdingen" aannemen

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                        ik denk dat ik dezelfde of zelfs betere resultaten haal met de flitser op de camera en invullicht
                        Gij waart anders toch ook niet zo vol van plezier en vertrouwen in uw invulflitssysteem, dacht ik? Dus dat is wel ne serieuze steek dat ge hier plaatst
                        Last edited by maGuy; 24 juli 2007, 10:29.

Comment

Verkrampte houding was ook mijn eerste reactie bij het zien van de foto's...
                          Wat mij echter nog vreemder overkomt is de combinatie badpak met een dergelijk landschap, vind het wat onnatuurlijk overkomen.
                          Waar zijn deze foto's genomen?

Comment

Herhaling: verkrampt, zowel houding als gezicht. Ik word er zelf ongemakkelijk bij...

ciao

Comment

ik vind persoonlijk dat er ze ook heel verkrampt opstaat. Hier is zoveel meer me te doen... model kijkt ook zo sip... ze zou een andere gelaatsuitdrukking moeten zetten die gepaard gaat met de houding en achtergrond.

Tim W.
                              Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

Working...
                              X