Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Model
Afwerking
Idee:
Kwaliteit:
vernieuwing: Zelfde jurk, zelfde poses.
Ik denk dat jij met jouw kwaliteiten best wel wat nieuws kan presenteren.
Val van deze platen niet achterover Het is leuk voor een pose-catalogus maar voor de rest.hmmm nee.
Soepwerk rondom voeten is niet af Nat, en dat is jammer want de rest ziet er super uit
Model
Afwerking
Idee:
Kwaliteit:
Val van deze platen niet achterover Het is leuk voor een pose-catalogus maar voor de rest.hmmm nee.
Soepwerk rondom voeten is niet af Nat, en dat is jammer want de rest ziet er super uit
tja....wat moet ik daar nou nog aan toevoegen!!!
grt,bouk.
Ja, de vorige opmerkingen zijn terecht denk ik, de kwaliteit is goed, niks aan op te merken, belichting is ok, alleen de schaduwen aan de voeten - of het "wit" papier , wat het ook moge zijn, valt op.
het zijn mooie beelden, alhoewel ik de 4 naast elkaar nogal druk vind.
"jurk" hehe
een poseercatalogus, dat zou nog wat zijn voor jou he Nat ?
De tweede foto is al iets "properder" maar verre van perfect. Je kan nog steeds heel duidelijk het brushen/gommen zien rond de voeten & benen. Tip; kijk eens onder een hele andere hoek naar je foto, of bekijk hem eens op een laptop met scherm plat ...
Selecteer de magic wand met 'tolerance' van 2; Als je dan ergens op de achtergrond klikt moet je onderwerp helemaal omgeven worden door de 'marching ants'. De stukken die een iets andere helderheid hebben worden niet geslecteerd en vallen direkt op.
-> probeer maar een keertje met deze foto, leent er zich perfect voor.
De tweede foto is al iets "properder" maar verre van perfect. Je kan nog steeds heel duidelijk het brushen/gommen zien rond de voeten & benen. Tip; kijk eens onder een hele andere hoek naar je foto, of bekijk hem eens op een laptop met scherm plat ...
Verdorie, ik ken deze tip, ik héb het gedaan, en niets gezien. Nu ik het nog eens doe (maar op een andere plaats) zie ik het duidelijk wel. Vooral de 2de Nelly is ver-schrik-ke-lijk slecht gedaan.
Selecteer de magic wand met 'tolerance' van 2; Als je dan ergens op de achtergrond klikt moet je onderwerp helemaal omgeven worden door de 'marching ants'. De stukken die een iets andere helderheid hebben worden niet geslecteerd en vallen direkt op.
-> probeer maar een keertje met deze foto, leent er zich perfect voor.
Model
Afwerking
Idee:
Kwaliteit:
Idd klopt volledig!
Nu na de aanpassing, zie je wel dat je er aan het klonen geweest bent.
Het deel rond de voeten is witter dan de rest ... nog eens aanpassen
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Comment