Gooi maar dicht, heb weer genoeg "bijgeleerd" van de vele commentaren.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Carolien
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: Carolien
127x bekekenReacties dus altijd welkom
HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
-
Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht127x bekekenReacties dus altijd welkom
1 - de bovenste helft van deze plaat heeft een rode waas en is voor mij een storende factor.
2 - de "verdraaide" hals is niet zo fraai en de arm komt op mij over als een "stompje."
3 - voor jou zijn die haartjes dan niet storend, maar voor mij blijft dat haartje dwars voor haar oog (teveel) de aandacht trekken.
Dat was mijn eerlijke mening Jan en ik doe zelf niets in modellenfotografie, maar zie het wel graag.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk berichtIk zou wel reageren maar ben bang dat het niet zo positief zal zijn en dus laat ik het maar.
ciao, gauloise
De rode waas zie ik niet, echt niet, vind het vrij raar. De 2de foto zou inderdaad eens beter moeten uitgesneden worden. En het haartje op de 3de dan toch maar eens proberen wegwerken
Blijkbaar zijn ze dan toch zo slecht, ik snap er weinig van maar kom.HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk berichtZwijg dan helemaal hé aan reacties zoals de jouwe heb ik niks. De reactie hierboven help me dan weer verder.
ciao, gauloise
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk berichtAls je foto's post om bij te leren, dan zit je wel in het verkeerde forumonderdeel hoor.
ciao, gauloiseHTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Comment
-
Posten om 21:39, foto weghalen om 8:10 van de volgende dag,
toch weinig geduld om commentaar te krijgen.
In showcase verwachten we dat je tevreden bent van je eigen foto.
In fotodiscussie is het de bedoeling dat je om verbetering vraagt.
En nu zou je toch ook kunnen weten dat van die 127x bekeken, ook de zoekrobots en/of gasten meegerekend worden, die geen commentaar kunnen geven.
Zonder foto is de hele topic waardeloos en gaat hij op slot.
Comment
Comment