Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4* Nelly Jade - update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 4* Nelly Jade - update

Aanpassing na de hints :

Last edited by Nat; 23 juni 2007, 13:02. Reden: Update
    natwork.be

Re: 4* Nelly Jade

Model
    Afwerking
    Idee:
    Kwaliteit:
    vernieuwing: Zelfde jurk, zelfde poses.

Ik denk dat jij met jouw kwaliteiten best wel wat nieuws kan presenteren.
    Val van deze platen niet achterover Het is leuk voor een pose-catalogus maar voor de rest.hmmm nee.

Soepwerk rondom voeten is niet af Nat, en dat is jammer want de rest ziet er super uit
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Model
      Afwerking
      Idee:
      Kwaliteit:

Val van deze platen niet achterover Het is leuk voor een pose-catalogus maar voor de rest.hmmm nee.

Soepwerk rondom voeten is niet af Nat, en dat is jammer want de rest ziet er super uit
      tja....wat moet ik daar nou nog aan toevoegen!!!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Model is idd

Ja, de vorige opmerkingen zijn terecht denk ik, de kwaliteit is goed, niks aan op te merken, belichting is ok, alleen de schaduwen aan de voeten - of het "wit" papier , wat het ook moge zijn, valt op.

het zijn mooie beelden, alhoewel ik de 4 naast elkaar nogal druk vind.

"jurk" hehe
        een poseercatalogus, dat zou nog wat zijn voor jou he Nat ?
        SKurt.be
        www.SKurt.be

Comment

Ik heb -eindelijk- wat tijd gevonden om de hints in beschouwing te nemen. Beter nu ?
          natwork.be

Comment

Re: 4* Nelly Jade - update

De tweede foto is al iets "properder" maar verre van perfect. Je kan nog steeds heel duidelijk het brushen/gommen zien rond de voeten & benen. Tip; kijk eens onder een hele andere hoek naar je foto, of bekijk hem eens op een laptop met scherm plat ...
            www.fotofolio.be

Comment

een tipje om te zien dat je 'isolate' goed is.

Selecteer de magic wand met 'tolerance' van 2; Als je dan ergens op de achtergrond klikt moet je onderwerp helemaal omgeven worden door de 'marching ants'. De stukken die een iets andere helderheid hebben worden niet geslecteerd en vallen direkt op.

-> probeer maar een keertje met deze foto, leent er zich perfect voor.
              --
              Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                De tweede foto is al iets "properder" maar verre van perfect. Je kan nog steeds heel duidelijk het brushen/gommen zien rond de voeten & benen. Tip; kijk eens onder een hele andere hoek naar je foto, of bekijk hem eens op een laptop met scherm plat ...
                Verdorie, ik ken deze tip, ik héb het gedaan, en niets gezien. Nu ik het nog eens doe (maar op een andere plaats) zie ik het duidelijk wel. Vooral de 2de Nelly is ver-schrik-ke-lijk slecht gedaan.

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
                een tipje om te zien dat je 'isolate' goed is.

Selecteer de magic wand met 'tolerance' van 2; Als je dan ergens op de achtergrond klikt moet je onderwerp helemaal omgeven worden door de 'marching ants'. De stukken die een iets andere helderheid hebben worden niet geslecteerd en vallen direkt op.

-> probeer maar een keertje met deze foto, leent er zich perfect voor.
                Doe ik zeker, wordt vervolgd !
                natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  Model
                  Afwerking
                  Idee:
                  Kwaliteit:

Idd klopt volledig!

Nu na de aanpassing, zie je wel dat je er aan het klonen geweest bent.
                  Het deel rond de voeten is witter dan de rest ... nog eens aanpassen
                  Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                  Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Working...
                  X