Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik vind dit super-belachelijke foto's. Ongelofelijk laag-bijdegronds en volledig gespeend van enige zin voor fatsoen.
Rafke
Net nu het forum zich meer openstelt voor meer "andere" fotografie ....
Wat is hier nu onfatsoenlijk aan???? Sommigen hier hebben nog steeds niet door dat je fototoestel kan gezien worden als een verlengstuk van je artistieke mogelijkheden en dan doel ik niet op sommige "port(-r)etten-trekkers" , waar mijn inziens de platvloersheid en vulgariteit met bakken afdruipt...
Of is het gewoon angst van de realiteit en kleppen op ?
Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?
Jongens jongens toch...wat zijn sommigen toch kleingeestig. Ik vind dit prachtige foto's ...vooral nummer 1.
Het artistieke mag gerust eens aan bod komen hier op dit forum
Ik vind dit super-belachelijke foto's. Ongelofelijk laag-bijdegronds en volledig gespeend van enige zin voor fatsoen.
Rafke
Hmmm .... dit is een straffe uitspraak. Ik had de foto's vorige week al gezien en heb toen bewust geen reactie gegeven, soms kan zwijgen niet verbeterd worden. Het is eigelijk uw reactie die bij mij net iets meer losmaakt.
De reden van mijn reactie is dat ik zelf honderden foto's heb genomen van Travestie's, Transgenders, en Transseksuelen en dat ik enkele van deze mensen beter ken, en ze zelf tot mijn persoonlijke vriendenkring behoren.
Daarom neem ik het ook op voor deze mensen, omdat ik weet dat het zeer gevoelige wezens zijn en ik ze geen pijn wil doen, heb ik nooit beelden geplaatst van deze sessie's. Stuk voor stuk zijn deze mensen gevoelig en warm van hart, ik heb ze nooit willen opvoeren als een "attractie" wat ik bij deze foto's wel ervaar!
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
U bent blijkbaar volledig gespeend van enige zin voor humor?
Het goedkope billen- en borstenwerk tracht ik hier (en elders) ook steeds te vermijden. Maar dit vind ik en
(Sorry Lieven Lens; ik had de foto's al eerder gezien, maar blijkbaar was er om een of andere reden nog geen comment van gekomen.)
Rafke
Dan heb ik een tip voor je . Er is een nieuwe filter op de markt om op je lens te schroeven: de kortzichtigheidsfilter. Aanschaffen, opschroeven en een nieuwe wereld zal voor je opengaan na de zondagsmis. En hij komt nu met een gratis boek van Tery Richardson.
Alle respect dat je het niet mooi vindt, maar leer ons niet wat mogelijk fatsoen inhoudt.
Voor ik zoiets zeg, bekijk ik wel eerst eens de reeds geposte foto's van de poster in kwestie en ik moet zeggen. Het verwondert me niet dergelijke reacties van jou.
Arm arm arm Vlaanderen.
@ Lieven: je reeks is gedurfd en super. Doe zo voort.
Comment