Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Een man die zich verkleedt als een vrouw...oke, wat is daar nu zo leuk en origineel aan? Zo kan ik ook mijn voet in een lingerie steken, en mijn voet fotograferen met als titel 'Voet in lingerie'.
Dat kan je misschien, maar je doet het niet en dat is het verschil.
Ik zeg 'misschien', omdat ik het eerst wil zien dat je daar een kwaliteitsfoto van weet te maken.
Alleen de tafel en het lampje op het eerste foto storen mij, ik ben zeker dat je tijd tekort had om een perfekte kompositie te zoeken. Verblind door de fantastische expressie van de "acteur" vergeet men nog beter te scoren met en nog betere compositie. Zeker herhalen, dit kan een topper worden!
Groetjes Yquem.
DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
BD0941BE website: www.fotoplezier.be
Ik mag dit soort fotografie wel. gewoon tegen de draad in
ECHTER, deze vind ik persoonlijk niet echt "spannend" genoeg. Voor mijn gevoel is hier veeeeel meer uit te halen.
Kijk bijvoorbeeld eens bij een Erwin Olaf. Alhoewel hij af en toe wel erg ver gaat met zijn foto's, zul je zien wat ik bedoel.
Ga hier vooral mee door. Ik ben zeer nieuwsgierig naar de volgende serie.
Comment