Algemene indruk is niet slecht, enkel misschien wat druk.
Kleine dingetjes die me toch in het oog sprongen waren misschien het stuk flitslicht in haar (overigens erg mooie) benen.
Ook het oranje schuim aan de ramen vind ik jammer want deze trekken me redelijk fel de aandacht terwijl het model toch wel die aandacht verdient.
Natuurlijk allemaal maar kleine dingetjes maar ze zorgen voor een ietwat rommelige ogen (imho natuurlijk )
is het een openbare locatie ? haar pose verraadt een zekere angst om gezien te worden door een argeloze voorbijganger..jammer want de condities voor een topfoto waren perfect. Ondanks dat,toch een prachtfoto..(vanwege Ania)
[QUOTE=robert.;1482158] haar pose verraadt een zekere angst om gezien te worden door een argeloze voorbijgangerQUOTE]
Robert , dat is nu eens de beste comment die ik ooit las na het posten van een Aniafoto ... allee, bedoel diegenen die haar al ontmoet hebben weten waarom !
Ik had direct zoiets van... In wat voor situaties worden die modellen gewrongen om tot een foto te komen. Allez, zeg nu zelf... wie kruipt er op hoge hakken op zo'n vensterrand. 't Is gewoon levensgevaarlijk !
Het is en blijft natuurlijk een mooi model dat op een mooie manier geëxposeerd wordt...
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Ik had direct zoiets van... In wat voor situaties worden die modellen gewrongen om tot een foto te komen. Allez, zeg nu zelf... wie kruipt er op hoge hakken op zo'n vensterrand. 't Is gewoon levensgevaarlijk !
Het is en blijft natuurlijk een mooi model dat op een mooie manier geëxposeerd wordt...
Ik weet het niet...Ania klimt niet zonder reden op een vensterrand,een verhoging waarvan je perfect een argeloze voorbijganger kunt bespringen.....
Omgeving draagt niets bij (in tegendeel). Verkrampte pose. Let eens op haar vingers.
Een oud mijngebouw is nu eenmaal geen studio , je neemt het zoals het is ..
Haar vingers waren wel zoawat haar enige houvast op die schuine vernsterbank maar wees gerust....kzou ze met plezier opgevangen hebben moest het nodig blijken
is het een openbare locatie ? haar pose verraadt een zekere angst om gezien te worden door een argeloze voorbijganger..jammer want de condities voor een topfoto waren perfect. Ondanks dat,toch een prachtfoto..(vanwege Ania)
Ik heb toch vriendelijk goeiedag gezegd
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Comment