Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'N zwartwitje (Update + Kleur + Voor/Na)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 'N zwartwitje (Update + Kleur + Voor/Na)

    Model: Shannon.
    Visa: Eveline
    Knopjes: Moi.



    Last edited by MadMax; 14 mei 2007, 14:03.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: 'N zwartwitje

    Beste MadMax,

    Volgens mij wil jij je fans (waaronder ik) met deze foto testen.
    Wees gerust, je bent niet de enige in die soort. Er zit hier nog minstens één exemplaar op deze site.

    Deze foto is in al zijn aspecten keihard, en weinig flatterend voor het mooie model en de visagiste.
    Even noteren wat ik allemaal zie:
    - de oneffenheden in de huid, op wang en neusvleugel (was het koud in de studio?)
    - de donkere boventanden (lippenstift?)
    - de witte aflijning van het oor door het licht dat van achteren komt
    - het witte vlekje (géén reflectie) aan de onderste rand van de onderlip

    Al de bovengenoemde details pleiten voor de fotograaf en zijn materiaal, maar voor mij ligt in dit geval de glamour in duigen.

    Volgens mij heb je deze foto, recht uit de camera, op deze site gezet.
    Dat is niet jouw normale manier van doen. Daarom denk ik, door ervaring wantrouwig geworden, dat jij ons wil testen.

    Vriendelijke groet,

    Jos
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: 'N zwartwitje

      Jos schreef:
      Volgens mij heb je deze foto, recht uit de camera, op deze site gezet.
      Dit denk ik echter niet,foto komt volgens mij niet direct uit de cam...

      Er zit wel bewerking op,omzetting en "harde" uitstraling....dat diep zwart onder andere....

      En, de huid lijkt hier dan ook voor éen keer niet plastiek achtig,
      hetgeen ik zeker positief noem.(let wel, een model zal nooit klagen van een te zachte huid!)

      Al bij al een heel goede en interesante foto,harde kant en oneffenheden inbegrepen!

      Groetjes, Daniel

      Comment


      • #4
        Re: 'N zwartwitje

        @Jos: Wat is er dan mis met de punten die jij noemde? Zijn dat fouten?
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: 'N zwartwitje

          @ Jos : Als jij een foto zo recht uit de camera kunt krijgen, mail me dan ff, wil best weten hoe je dat doet

          dus deze is niet recht uit de cam ... trust me

          Het harde stoort me niet zo heel erg. Wel de slordigheidjes als je er gaat opletten (zwarte tandje, wit vlekje op lip), maar tja, nobody is perfect.

          @ Max : Net nog eens ff op je site gaan zien ... ... de moed zonk weer in mijn schoenen
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

          Comment


          • #6
            Re: 'N zwartwitje

            Als deze recht uit de cam komt mag Fuji daar ook eens een industriële spion gaan deponeren

            Ik denk dat MadMax binnen zijn gekende (in alle opzichten) stijl ook nog wat zijwegen probeert, met succes trouwens

            grtz

            Comment


            • #7
              Re: 'N zwartwitje

              Tja.. moet natuurlijk niet altijd zo zijn dat ik elke pixel moet gaan verdedigen in een showcase natuurlijk... dan is de lol er snel van af.

              @Jos.
              Uiteraard komt dit niet zo uit de cam. Maar dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen

              Keuze voor het harde zwart is uiteraard bewust, maar tevens een smaak kwestie. Ik vind het mooi, anders post ik natuurlijk niet. Maar dat een ander hem niet mooi vind respecteer ik altijd!

              Ten tweede wens ik niet met andere leden vergeleken te worden. Zeker niet in negatieve zin. Ik ben altijd oprecht en eerlijk hier op dit forum en 'test' niemand en haal geen achterbakse streken uit. En als ik een foto wil plaatsen zoals ik hem mooi vind, dan doe ik dat. Ook als de foto misschien even anders zou zijn dan anders.

              Voor jou dan ook een voorbeeld hoe een foto bij mij er kaal uitziet en zo uit de cam komt:




              @perrush: Slordigheden tja.. das niet netjes natuurlijk
              Last edited by MadMax; 14 mei 2007, 14:03.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: 'N zwartwitje (Update + Kleur + Voor/Na)

                Mijn standaarden zijn wat minder hoog Ik vind het een mooie foto! Wel de kleuren dan te verstaan, de zw/w iets minder.
                Groetjes, Damiaan.
                Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

                Comment


                • #9
                  Re: 'N zwartwitje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Beste MadMax,

                  Volgens mij wil jij je fans (waaronder ik) met deze foto testen.
                  Wees gerust, je bent niet de enige in die soort. Er zit hier nog minstens één exemplaar op deze site.

                  Deze foto is in al zijn aspecten keihard, en weinig flatterend voor het mooie model en de visagiste.
                  Even noteren wat ik allemaal zie:
                  - de oneffenheden in de huid, op wang en neusvleugel (was het koud in de studio?)
                  - de donkere boventanden (lippenstift?)
                  - de witte aflijning van het oor door het licht dat van achteren komt
                  - het witte vlekje (géén reflectie) aan de onderste rand van de onderlip

                  Al de bovengenoemde details pleiten voor de fotograaf en zijn materiaal, maar voor mij ligt in dit geval de glamour in duigen.

                  Volgens mij heb je deze foto, recht uit de camera, op deze site gezet.
                  Dat is niet jouw normale manier van doen. Daarom denk ik, door ervaring wantrouwig geworden, dat jij ons wil testen.

                  Vriendelijke groet,

                  Jos
                  Sorry maar als ik dit lees dan heb ik echt geen zin meer om hier wat te posten. Als jij het beslist nodig vind om een beeld pixel per pexel af te tasten ... wat een larie !

                  Comment


                  • #10
                    Re: 'N zwartwitje (Update + Kleur + Voor/Na)

                    Gewoonlijk ga ik voor z/w, hier voor kleuren.

                    ciao, gauloise

                    Comment


                    • #11
                      Re: 'N zwartwitje (Update + Kleur + Voor/Na)

                      Vind zowel de zw w als de kleurversie mooi ; kies hier toch voor de kleur omdat daar het halssnoer volledig op staat.

                      Comment


                      • #12
                        Re: 'N zwartwitje (Update + Kleur + Voor/Na)

                        Ik vind de kleurenversie véééél mooier. Prachtig

                        Comment


                        • #13
                          Re: 'N zwartwitje

                          Mooi verschil van voor én na vind ik.
                          Welke bewerking doe je gewoonlijk op zo'n foto? Huid een klein beetje verzachten en wat aanscherpen ? Puur photohop of maak je ook wel eens gebruik van plugins of actions?

                          greetz,
                          Luc

                          Comment


                          • #14
                            Re: 'N zwartwitje (Update + Kleur + Voor/Na)

                            thnx..
                            Allemaal handwerk... stempelen, dodge en burn en zo, wat curven en als laatste ongeveer deze: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=120122
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: 'N zwartwitje (Update + Kleur + Voor/Na)

                              colorwise!

                              Comment

                              Working...
                              X