Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
U vraagt wat wij van uw vriendin vinden ?
wel..ze heeft een zeer mysterieuze en rustgevende uitstraling,komt ze uit Japan?
U heeft de avondschemering zeer goed gevangen,waardoor de foto een bepaalde rust uitstraalt. U had haar een reflectieschermpje moeten laten vasthouden dat ze buiten zicht van de camera,voor haar gezicht houdt. Als u daar dan een flitslicht op kaatst ,brengt dat haar gezicht (en ogen) tot leven
De invulflits zoals u deze nu heeft gebruikt is nét te weinig. Persoonlijk zou ik niet frontaal flitsen maar zijwaarts gekaatst via een schermje.(haar ogen beginnen dan te sprankelen) Maar eenieder heeft hier zo zijn eigen methodes voor.
Idd met een reflectieschermpje ging dat inderdaad nog beter geweest zijn! Maar ik heb al die middelen niet! Dus probeer ik al het mogelijke uit te halen met wat ik wel heb. Sta op het punt om de SB-800 te kopen! Dat zou nog een stukje beter geweest zijn dan!
Comment