Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ver Weg!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ver Weg!

Deze is getrokken terwijl de zon redelijk laag stond! Het model is natuurlijk mijn vriendin!

Wat vinden jullie ervan??
    D100 en nog veel wensen!

Re: Ver Weg!

U vraagt wat wij van uw vriendin vinden ?
    wel..ze heeft een zeer mysterieuze en rustgevende uitstraling,komt ze uit Japan?

U heeft de avondschemering zeer goed gevangen,waardoor de foto een bepaalde rust uitstraalt. U had haar een reflectieschermpje moeten laten vasthouden dat ze buiten zicht van de camera,voor haar gezicht houdt. Als u daar dan een flitslicht op kaatst ,brengt dat haar gezicht (en ogen) tot leven

De invulflits zoals u deze nu heeft gebruikt is nét te weinig. Persoonlijk zou ik niet frontaal flitsen maar zijwaarts gekaatst via een schermje.(haar ogen beginnen dan te sprankelen) Maar eenieder heeft hier zo zijn eigen methodes voor.
    ...zonder camera maak je de beste foto's...

Comment

Vind dit zeker geen verkeerde foto met die schimmering op de achtergrond. Best romantisch!

Zit me alleen af te vragen of iets meer schouder niet mooier was geweest in de comp? Geen idee
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

mooie opname en achtergrond, dat het natuurlijk uw vriendin is snap ik niet, maar dat zel wel een uitdrukking zijn.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt voor de reactie's

@Robert

Idd met een reflectieschermpje ging dat inderdaad nog beter geweest zijn! Maar ik heb al die middelen niet! Dus probeer ik al het mogelijke uit te halen met wat ik wel heb. Sta op het punt om de SB-800 te kopen! Dat zou nog een stukje beter geweest zijn dan!

Alvast bedankt!
          D100 en nog veel wensen!

Comment

Working...
          X