Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zoals altijd: AF. Titels beginnen wel te vervelen. Wanneer bijvoorbeeld 'Juniarti zonder lingerie'; kwestie van variatie op het thema. En dan mag ze voor mijn part nog altijd de halskettingen van uw vrouw dragen hoor!
Zoals altijd: AF. Titels beginnen wel te vervelen. Wanneer bijvoorbeeld 'Juniarti zonder lingerie'; kwestie van variatie op het thema. En dan mag ze voor mijn part nog altijd de halskettingen van uw vrouw dragen hoor!
Vind ze alle 3 wel mooi met een voorkeur voor de laatste ;vraag me enkel af of ze nog beter zouden worden zonder die witte kussens die toch wel beetje afleiden..
Ik snap dus niet dat iemand op een dergelijke foto afgeleid kan zijn door een piepklein rood vlekje...
Ik moet wel zeggen dat ik een foto nooit zo technisch kan, noch zal kunnen, noch zou willen bekijken als sommigen hier. Mja... MadMax doet het zichzelf aan, met zijn "almost perfect" plaatjes .
Drie mooie , alleen had ik ze telkens een ander setje aangegeven , kwestie van de titel nog beter tot zijn recht te laten komen...
Foto's zijn technisch gezien (belichting etc) zéér goed, toch één opmerking... Ik heb de indruk dat de BH niet helemaal goed zit (dubbelgeplooid)
nr 3 draagt mijn voorkeur
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Comment