Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Juniarti in lingerie (kleine update voor/na)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Juniarti in lingerie (kleine update voor/na)

Mooie platen

Ik kan altijd opnieuw genieten van je foto's binnen hun genre.
    Zelf heb ik het meer voor foto's/portretten die mensen tonen zoals ze echt zijn. Met eventuele gebreken inbegrepen. Naturalistischer als het ware.

Maar de wijze waarop jij ze maakt, bewerkt en presenteert vind ik echt wel knap
    Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
      Mooie platen

Ik kan altijd opnieuw genieten van je foto's binnen hun genre.
      Zelf heb ik het meer voor foto's/portretten die mensen tonen zoals ze echt zijn. Met eventuele gebreken inbegrepen. Naturalistischer als het ware.

Maar de wijze waarop jij ze maakt, bewerkt en presenteert vind ik echt wel knap
      [off topic]
      De platen die jij produceert zijn mega mooi en een heel ander soort fotografie dan in de studio. Neemt niet weg dat ik het zelf ook graag doe. Echter veel te weinig.

Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        [off topic]
        De platen die jij produceert zijn mega mooi en een heel ander soort fotografie dan in de studio. Neemt niet weg dat ik het zelf ook graag doe. Echter veel te weinig.

http://www.beautyshoot.nl/index.php?...en%20diversen/

De bemerking t.a.v. de studioplaten is voor alle duidelijkheid géén waardeoordeel. Gewoon een uitdrukking van mijn persoonlijke smaak. En die doet natuurlijk geen afbreuk aan de topkwaliteit van je foto's. Ik sla er geen eentje over als jij post
        Meer foto's op mijn website

Comment

Zou nochtans graag mel Gibson zijn bewerking eens graag zien op een model van Pendragon met gitzwarte (en prachtige) huid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
            Zou nochtans graag mel Gibson zijn bewerking eens graag zien op een model van Pendragon met gitzwarte (en prachtige) huid
            Denk dat we nu te ver off topic gaan , dus dit is de laatste reply mbt dit onderwerp.... Als zo'n mooi iemand in de studio zou komen is dat niet ondenkelijk. Maar zo puur in de natuur, moet je het ook zo laten
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Vooreerst nog een dikke proficiat voor de knappe reeks

En idd, tof om de voor&na eens te zien. Wat me 'opvalt' is toch de (on)scherpte op de originele pic (maar goed verbeterd in de 'na'). Met welke sluitertijd en lens is dit genomen? Normaal doe je 1/125 dacht ik.

Greetz,

JJ
              My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
                Vooreerst nog een dikke proficiat voor de knappe reeks

En idd, tof om de voor&na eens te zien. Wat me 'opvalt' is toch de (on)scherpte op de originele pic (maar goed verbeterd in de 'na'). Met welke sluitertijd en lens is dit genomen? Normaal doe je 1/125 dacht ik.

Greetz,

JJ
                dat klopt. Ik doe geen verscherping in de cam en ook niet in Raw. Dat doe ik pas aan het eind , als laatste voordat ik opsla. En de sluitertijd in de studio is bijna altijd 1/125 (of ik moet meer omgevingslicht hebben zoals een kaars of lamp, dan gaat het naar 1/4-1/30
                Last edited by MadMax; 13 mei 2007, 17:04.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paul C Bekijk bericht
                  Bedankt voor het leerrijke+eerlijke antwoord
                  sluit ik mij helemaal bij aan bedankt

Comment

Working...
                  X