Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportretten op een andere manier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zelfportretten op een andere manier

Eens iets helemaal anders . Een klein gebouwke bekeken en plots het idee krijgen om eens te 'prutsen' met een gasmasker. Een paraplu gevonden en ons wat geamuseerd .

Ik wou vooral met de paraplu iets surrealistisch creëren.

1:

2:

3:

of

Re: Zelfportretten op een andere manier

Alhoewel dit er weer velen zullen bestempelen als 'kunst' vind ik er eerlijk gezegd maar weinig aan.
    Wat ik niet begrijp als je 1 en 2 goed kunt uitlichten, hoe je dan aan zo'n resultaat komt in de 3e

Wel knap model zo te zien
    Groeten, Gino
    http://www.e-designstudio.be

Comment

Ik vind ze prachtig, iets anders dan het normale. Meningen verschillen. Maar ik ben we eens benieuwd naar de persoon achter het gasmasker

Bert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E-DesignStudio Bekijk bericht
        Alhoewel dit er weer velen zullen bestempelen als 'kunst' vind ik er eerlijk gezegd maar weinig aan.
        Wat ik niet begrijp als je 1 en 2 goed kunt uitlichten, hoe je dan aan zo'n resultaat komt in de 3e

Wel knap model zo te zien

Tsja, en ik vind de 3de juist de meest knappe!
        How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

Ja hoor daar gaan we weer, als iedereen nu gaat roepen dat dit top is of kunst dan zien we straks alleen nog maar dit soort "kunst" en daar zit ik echt niet op te wachten.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Ik aanzie dit zelf niet als top van de kunst. Gewoon eens iets anders...
            Ik zat ook niet in mijn achterhoofd om iets dergelijks te doen vandaag. Plots kwam het in me op en het leek me wel een leuk resultaat .
            Last edited by Sthanny; 4 maart 2007, 21:50.

Comment

Of dat nu kunst is ... Het zal mijn worst wezen !

In ieder geval "prachtige fotografie "...

Dikke klasse !
              In plaats van je trui achterste voor aan te doen zou het misschein nog beter geweest zijn om je volledig om te draaien en de gasmaster achteraan op uw hoofd te zetten en dan uw broek nog achterstevoor aan

( ik laat me even gaan, niet op letten )...

Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Ik vind zoiets erg leuk

Het is iets voor een drieluik of een serie.
                Waar een wil is, is een weg
                ---------------------------------

Comment

@Lieven: misschien nog geen zo'n slecht idee . Ik zal het zeker nog eens overdoen in de toekomst, we zien dan wel

Comment

'k vind dit toch toffer dan studioshots zenne

maar in 1 en 2 mocht ie wat beter belicht zijn

in 3 is dat 't geval maar de muur dan weer te

laat maar komen
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Het idee met het masker zag ik wel al eerder op de site van Fotofolio. Maar toch knap gedaan, ik ga voor de derde
                      http://www.pbase.com/pedro81/root

Comment

3e is knap ... sterke compo ... love the light ... nice overall feel
                        Scotty... beam me up !!!

Comment

Meningen zijn zeer verdeeld als het er op aankomt iets als kunst te aanvaarden. Deze posting aanzie ik eerder als een luchtig speels interludium.
                          Ik sta er niet voor in bewondering en ga het ook niet afbreken. Ieder zijn meug, wat mij betreft.
                          Wel stel ik vast dat de laatste tijd heel wat postings optreden (vooral in deze subforum) die gerealiseerd werden zonder respect voor alles wat aan de grondslag ligt van vakkundige fotografie. Dat gaat zelfs zover dat sommigen in bewondering staan voor elementaire fouten zoals overbelichting, overstraling, slechte (of zelfs geen) kleurbalans, scherpte, enz. En wat erger is: dit wordt dan voorgesteld als hoogwaardige Kunst. Sommige van die realisaties halen zelfs de HOF. Het is zo dat het inpakken van kolommen in hesp (ref Mr. Hoet) als topkunst wordt voorgesteld.
                          Ik ben al op hogere leeftijd maar ben toch bereid een extra inspanning te leveren om die moderne strekkingen te begrijpen. Wie kan mij hierbij helpen?
                          Waar moet ik op letten? Zijn er criteria of zijn die onbestaande? Kortom steek eens een helpende hand uit.

Henri
                          lidnummer: BD0435BE

Comment

Persoonlijk vind ik dat de ‘basis’ moet kloppen voor een showcase foto.
                            Als je wat langer fotografeert, zie je meteen het verschil tussen een snapshot en iemand die weet waar hij of zij mee bezig is. (Maar ook een snapshot kan een topper zijn, begrijp me goed.)

Dit soort foto’s kunnen me zeker bekoren omdat de fotograaf aan het experimenteren is. Want zonder dat kom je geen zak verder. Of het kunst is of niet... of het een gladgestreken studio-opname is of niet... maakt niet uit. Je vind het leuk/mooi of niet.

Ik vind deze foto’s dus heel geslaagd. Met uitzondering van no3 die ik zelf te licht vind.
                            Ik ga voor plaatje no1.
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

voor mij is nr 3 net de beste foto, niet zozeer omdat in nr 1 & 2 door mindere belichting in de donkere partij de details verloren zijn maar omdat deze foto voor mij meer het surrealistiche effect geeft.
                              Hoewel ik geen fan ben van dit genre smaak ik deze reeks wel, misschien ook deels om dat ik nog in een experimentele fase zit.

Doe zo verder zou ik zeggen
                              -----------------------
                              www.maartensomers.be
                              -----------------------

Comment

Working...
                              X