Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportretten op een andere manier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zelfportretten op een andere manier

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
    .............................
    Dit soort foto’s kunnen me zeker bekoren omdat de fotograaf aan het experimenteren is. Want zonder dat kom je geen zak verder. .....................
    Inderdaad. Daarom zijn deze foto's de moeite waard.

Groetjes

Skitch
    " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

@MadMax: jij begrijpt wat ik hier wil neerzetten .
      Dit is geen studio werk, dit is experimenteren met aanwezig licht en een muur en toch proberen iets leuks neer te planten.

Sommige mensen hoor ik altijd zeggen dat een experimentele fase iets specifiek is voor beginnende fotografen. Ik denk hier helemaal anders over, zolang je maar amuseert!

Bedankt voor de reacties .

Comment

Het is ludiek, het is fun en ik vind het leuk om te zien
        www.fotofolio.be

Comment

Vind de derde de beste.
          Ik vind het een toffe reeks.
          I put the sexy in dyslexia

Comment

Mooi!!! Opname 3 spreekt mij zeker aan! Deze opname krijgt door de andere werkwijze een artistieke noot.

Het is nu eenmaal zo, smaken verschillen, de ene liever zo, de andere...
            Zolang we maar respect kunnen blijven tonen voor elkaars werk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              Meningen zijn zeer verdeeld als het er op aankomt iets als kunst te aanvaarden. Deze posting aanzie ik eerder als een luchtig speels interludium.
              Ik sta er niet voor in bewondering en ga het ook niet afbreken. Ieder zijn meug, wat mij betreft.
              Wel stel ik vast dat de laatste tijd heel wat postings optreden (vooral in deze subforum) die gerealiseerd werden zonder respect voor alles wat aan de grondslag ligt van vakkundige fotografie. Dat gaat zelfs zover dat sommigen in bewondering staan voor elementaire fouten zoals overbelichting, overstraling, slechte (of zelfs geen) kleurbalans, scherpte, enz. En wat erger is: dit wordt dan voorgesteld als hoogwaardige Kunst. Sommige van die realisaties halen zelfs de HOF. Het is zo dat het inpakken van kolommen in hesp (ref Mr. Hoet) als topkunst wordt voorgesteld.
              Ik ben al op hogere leeftijd maar ben toch bereid een extra inspanning te leveren om die moderne strekkingen te begrijpen. Wie kan mij hierbij helpen?
              Waar moet ik op letten? Zijn er criteria of zijn die onbestaande? Kortom steek eens een helpende hand uit.

Henri
              Henri, als ik even mag, de hespen zijn niet van Mr. Hoet, maar een werk van Mr. J. Fabre (en geen doetje, ik heb er ooit moeten mee werken.

Comment

Moest het daarbinnen regenen had je mss een grappig beeld.
                De titel vind ik verkeerd, je fotografeerd een gemaskerde man
                en dit kan om het even wie zijn.

Surrealistisch ... of gewoon idioot.

De kolommen hesp is wel een heel slecht voorbeeld van "topkunst", net als Jan Fabre.
                En als je curatoren en kunstenaars door elkaar gaat halen wordt het heel moelijk te begrijpen.

Binnen de kunst zijn er ook algemeen geldende kwaliteits criteria en tis niet omdat iemand tentoonstelt dat het goede kunst is.
                En de "voor mij is het kunst" en "ja maar dat is dan jouw mening" is zever, op die manier kan alles goede kunst zijn en dat is zeker niet het geval.
                Last edited by Pen F; 8 maart 2007, 14:05.
                http://aljocha.tumblr

Comment

Working...
                X