Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 vriendinnen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 2 vriendinnen

colorful!
    1

Zwart/wit
    2

Wat vinden jullie van deze twee foto's? Ik hoor graag opbouwende kritieken.

Wat goed is en wat beter kan/moet
    Ik wacht met spanning op jullie reacties

Mvg Vmotion
    Durf bijna niks meer te zeggen

Re: 2 vriendinnen

Oorspronkelijk geplaatst door Vmotion Bekijk bericht
    Wat vinden jullie van deze twee foto's? Ik hoor graag opbouwende kritieken.
    Ik doe m'n best

Algemeen: ik heb de indruk dat je de foto's samen met iemand anders genomen hebt; ze kijken langs je lens weg richting andere fotograaf, en dat valt wat te hard op (vooral op foto 2)

Foto1: Het kan aan mijn scherm liggen, maar ik moet de helderheid al een pak opdrijven om een onderscheid te maken tussen het zwarte ondershirt en de achtergrond bij de bovenste dame. Ook de hand die het kader raakt stoort een beetje.

Foto2: Sorry, te opvallend uitgesneden en afgekapte tenen. De gelige lichtinval bij de onderste dame in haar linkerzij verraad een andere lichtopstelling dan de foto doet vermoeden. Wat hier goed kan bevonden worden is de mooie glimlach van beiden wat duidt op een leuke sessie en dat heb je mooi vastgelegd .
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

idee leuk, uitvoering niet zo geslaagd.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

jay ik heb deze shoot alleen gedaan en daarbij de modellen de opdracht gegeven dat ze die kant op moesten kijken .....de ene deed dit zonder problemen maar de andere snapte dat niet zo heel erg kreeg ik de indruk maar goed dat kan miscommunicatie zijn waarschijnlijk !

Bouk bedankt!

Mvg Vmotion
        Durf bijna niks meer te zeggen

Comment

Uw opzet is wel geslaagd...maar toch uw inkadering wat beter afwerken.
          En bij de bovenste foto is het zwart nogal overheersend...misschien de bedoeling.
          "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Working...
          X