Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD Demo studioflitsers te Herentals ( update )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: BD Demo studioflitsers te Herentals ( update )

Jo, jij hebt tenminste durven experimenteren

Comment

Jo, jij hebt tenminste durven experimenteren
      Had Eric dat dan niet gevraagd?
      Ach, een beetje kritiek kan geen kwaad.
      Dat deze foto nooit 100% wordt, daar ben ik me van bewust.( 1/45st remember )
      Dat er met dat oog iets scheelt, tja ook pas gezien na de terechte opmerking hierover.
      Waarschijnlijk met vlug te willen zijn de verkeerde laag weggedaan of verkeerd penseeltje gebruikt ?
      De gele bewerking, accentueert echt niets in deze foto.
      Dus onzinvol, in mijn ogen.
      Wat echter nog niet begrepen werd is dat er aan de kleuren niet geraakt werd. ( update foto )
      Nog een paar details : 1 smalle softbox met modellerings licht aan; gezicht van het model op +/- 10 cm van de box.
      Dit is dus de verklaring waarom de kadrering op de 1ste foto zo "ongewoon is en waarom er achteraf zwarte achtergrond werd bijgevoegd aan de ge-update foto.
      Ik ben wel akkoord dat dit dan wel geen echte "flits" foto meer is.
      Veel van de kritiek is terecht, maar toch blijf ik deze foto verdedigen . Een A4 afdruk moet IMHO nog steeds een mooi resultaat geven.

mvgr
      Jo(han)
      Last edited by Jo; 6 februari 2007, 21:19.
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Nog een paar details : 1 smalle softbox met modellerings licht aan; gezicht van het model op +/- 10 cm van de box.
        Dit is dus de verklaring waarom de kadrering op de 1ste foto zo "ongewoon is en waarom er achteraf zwarte achtergrond werd bijgevoegd aan de ge-update foto.
        Ik ben wel akkoord dat dit dan wel geen echte "flits" foto meer is.
        Hey, hoe stond jou WB? Indien je enkel werkt met het modelleer licht (hallogeen) dan moet je WB daar ook op ingesteld zijn.
        Ik vind dit de minste foto van je hele album.
        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Working...
        X