Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nathy - Large - Small

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nathy - Large - Small

Even tegen alle regels : mijn nieuwe 12-24 op 12mm in de studio...

natwork.be

Re: Nathy - Large - Small

Voor mij de 2e
    alleen had voor mij haar linkerarm in een iets andere positie gemogen maar dat zal wel persoonlijk zijn

Gr. X.

Comment

Nummer 1, zonder twijfel.

Ik vind het heerlijk om langs haar been, over haar dij en het zebravelletje naar haar blik te worden geleid.

Comment

mooi hoor ...ook wat mij betreft de 2de
        Leon Loeffen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht

Ik vind het heerlijk om langs haar been, over haar dij en het zebravelletje naar haar blik te worden geleid.
          Insgelijks!
          My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht

Hier sluit ik me bij aan. Knappe compo en mooie kleuren ook!
            www.festivalnoise.be
            http://www.timmyhaubrechts.be

Comment

ik sluit me aan bij mijn voorgangers...

btw leuke badkamer!
              Chrisly... [B]www.christvilez.be

Comment

leuk model en leuk probeersel....

alleen die rooie tegeltjes ben ik nu toch wel beu gezien
                some toys 4 big boys
                http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Geef mij maar de eerste. De tweede is de houding van het model de boosdoener voor mij.
                  Groetjes DD
                  Fronstages

Comment

Kijk, hier heb je nu zo'n voorbeeld dat de regels lekker aan hun laars gelapt mogen worden, mits bewust toegepast. No1 zonder twijfel voor mij, ik vind het heerlijk hoe dat perspectief wegloop op die tegels.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Ik had het kunnen weten dat het hierop zou uitdraaien. Nat en 12mm: een gevaarlijke combinatie. Alsof je vorige groothoek al geen rampen genoeg had aangericht .

Nu wacht ik op je eerste huwelijksreportage die je volledig in 12mm gaat doen.

En dan nog experimenteren ook: je hebt nogal eens lef, zeg!

Weet je wat ik nog het ergst vind van allemaal? Dat het twee knappe foto's zijn .
                      Fullator
                      Fotostudio Candela Zone
                      website: http://www.chronax.be
                      website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

mooi effect maar voorkeur voor de eerste

Comment

Zo'n extreme breedhoek geeft toch leuke effecten. Ik vind ze beiden erg leuk, al vind ik, zoals hierboven als is gezegd, dat de hoek waaruit je geschoten hebt bij de eerste veel leuker. je blijft kijken, en da's het leukste aan een foto, telkens andere dingen 'ontdekken'. Ietsje storend vind ik de reflecties van het flitslicht, maar die vallen niet te hard op.
                          Ze zijn top!
                          Flickr! :: Blog
                          Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

Comment

Knappe compo's, Nat
                            mvg,
                            Ludo V.

Comment

Aan allen : Thanks for the comments

Oorspronkelijk geplaatst door Huggy Bekijk bericht
                              l
                              alleen die rooie tegeltjes ben ik nu toch wel beu gezien
                              Ik vrees echter dat je ze nog zal te zien krijgen en niet alleen door mij. Ik vind het voorlopig nog altijd een knaller

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                              Ik had het kunnen weten dat het hierop zou uitdraaien. Nat en 12mm: een gevaarlijke combinatie. Alsof je vorige groothoek al geen rampen genoeg had aangericht .

Nu wacht ik op je eerste huwelijksreportage die je volledig in 12mm gaat doen.

En dan nog experimenteren ook: je hebt nogal eens lef, zeg!

Weet je wat ik nog het ergst vind van allemaal? Dat het twee knappe foto's zijn .
                              Ja, ik kon vroeger "slechts" tot 18mm, en nu naar 12 ! Whoah !
                              Ik heb binnenkort een huwelijksreportage, en ik zal die 12mm zeker proberen

Oorspronkelijk geplaatst door Sunbeer Bekijk bericht
                              Zo'n extreme breedhoek geeft toch leuke effecten. Ik vind ze beiden erg leuk, al vind ik, zoals hierboven als is gezegd, dat de hoek waaruit je geschoten hebt bij de eerste veel leuker. je blijft kijken, en da's het leukste aan een foto, telkens andere dingen 'ontdekken'. Ietsje storend vind ik de reflecties van het flitslicht, maar die vallen niet te hard op.
                              Ze zijn top!
                              Die reflecties zijn er inderdaad altijd. En het is mij nog niet gelukt ze niet te hebben, zonder afbreuk te doen aan de belichting van het model.
                              Thanks !
                              natwork.be

Comment

Working...
                              X