Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
'k zou 'm wat croppen, vooral links, rechts en onderaan.
Misschien die witte lamp er maar +- half op laten staan, onderaan de boeken reeds aan de rand laten beginnen, rechts is er gewoon teveel lege ruimte (muur). In BDsizer de sharpening wat hoger zetten.
Lijkt me anders wel 'n leuk moment geweest te zijn.
Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff MySite - All your base are belong to us - What you say
Ik vind het een "leuke" foto, al ligt het snapshot-gehalte wel erg hoog. Maar of dat nu altijd negatief is ga ik zeker niet beweren. Je hebt de steen gedolven, nu nog wat slijpen. Ik kijk er wel naar uit om andere foto's van je te zien. Posten maar!!
Tja, Fotology, ik weet eigenlijk vrij weinig van fotografie. Ik experimenteer wat met de knopjes van m'n digitaal toestel, maar dat lukt vooralsnog niet schitterend. 't Is soms ook wel lastig om beelden scherp te krijgen als je enkel een autofocus hebt. :-) Ik heb laatst een handleiding digitale fotografie gekocht, en daar ben ik nu in aan het lezen. Allicht kan ik ook hier wel wat bijleren. ; -)
Ook de anderen bedankt voor jullie commentaren. :-)
Comment