Ik ben (nog) maar 'n amateurtje, zowel in het maken als beoordelen van foto's, maar hier toch een foto waar ik wel tevreden over was.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wel boek, geen broek.
Collapse
X
-
-
Re: Wel boek, geen broek.
Verkeerd forum --> best deze in fotodiscussie plaatsen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eukaryoot AB+ Bekijk bericht'k Ben op m'n schreden teruggekeerd, en nu past dit topic hier allicht wel, mag ik hopen, Fotofolio. ; )
De foto is onscherp en ik mis echt het verhaal ...
Comment
-
'k zou 'm wat croppen, vooral links, rechts en onderaan.
Misschien die witte lamp er maar +- half op laten staan, onderaan de boeken reeds aan de rand laten beginnen, rechts is er gewoon teveel lege ruimte (muur). In BDsizer de sharpening wat hoger zetten.
Lijkt me anders wel 'n leuk moment geweest te zijn.Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
MySite - All your base are belong to us - What you say
Comment
-
-
Comment
-
Ik vind het een "leuke" foto, al ligt het snapshot-gehalte wel erg hoog. Maar of dat nu altijd negatief is ga ik zeker niet beweren. Je hebt de steen gedolven, nu nog wat slijpen. Ik kijk er wel naar uit om andere foto's van je te zien. Posten maar!!
Mvg, Pete.
Comment
-
Tja, Fotology, ik weet eigenlijk vrij weinig van fotografie. Ik experimenteer wat met de knopjes van m'n digitaal toestel, maar dat lukt vooralsnog niet schitterend. 't Is soms ook wel lastig om beelden scherp te krijgen als je enkel een autofocus hebt. :-) Ik heb laatst een handleiding digitale fotografie gekocht, en daar ben ik nu in aan het lezen. Allicht kan ik ook hier wel wat bijleren. ; -)
Ook de anderen bedankt voor jullie commentaren. :-)
Comment
-
het "concept" van de foto is niet slecht hoor,
alleen wat te weinig oog voor detail, en voor
de technische kant.
zeker niet nalaten om te posten, maar misschien
voorlopig op discussieforum, tot je zegt:
"deze foto, daar ben ik nu eens trots op"
mm
Comment
-