Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie serie. Wat ik alleen heel erg jammer vind bij foto 2 (die ik overigens voor de rest de beste vind) is dat haar blouse onder de haren zit en ze een blauwe BH aanheeft die verder nergens in haar kleding terugkomt. Een witte of zwarte zou hier beter geweest zijn. Maar dat is mijn mening
Een prachtige serie van een prachtige meid - dat mag wel gezegd worden.
Foto 1 is naar mijn gevoel zeker de beste alleen had je wat meer aandacht kunnen besteden aan de afwerking - met name die van haar linkerschouder, die had je wat softer kunnen maken.
Compo's van 2 en drie - prima, afwerking van de huid had ook hier wat meer aandacht mogen krijgen zoals op # 1.
Het is wel een fraai stukje glamour wat je onder de hand hebt en ik zou nog maar door blijven shooten.
Een foto is slechts een deel van een seconde
Een grote 4kante kist en een olifant om het apparaat te torsen......
Comment