Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oihana

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oihana

.....
    Last edited by Guest57; 14 juli 2011, 14:46.

Re: Oihana

'k verschiet van de tweede, en da's niet positief ...
    foto lijkt hier echt 'plat'.
    voor 't eerst vind ik de foto's minder

mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

beetje drukkig geheel.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mercikes

Ironie wil wel dat deze elders de hemel ingeprezen worden en published zijn, maar het is interessant te zien hoe overal wel tendenzen in een richting zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pvphoto Bekijk bericht
          mercikes

Ironie wil wel dat deze elders de hemel ingeprezen worden en published zijn, maar het is interessant te zien hoe overal wel tendenzen in een richting zijn
          Tja.. zelfs meningen in 1 forum verschillen enorm, laat staan op meerdere, in verschillende landen enz

Zelf vind ik 2 ook erg druk, maar zeker niet verkeerd hoor.

Waar zijn ze published en door wie? Wel gaaf!
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

.....
            Last edited by Guest57; 14 juli 2011, 14:46.

Comment

Ik denk dat dat het probleem is: de fotograaf heeft het ene beeld voor ogen, de stylist het andere. Wanneer het een betaalde opdracht betreft dan doe je toch al snel wat de stylist wil.
              Midden dit jaar heb ik een tamelijk groot bedrag uitgegeven aan iets wat later een waardeloze shoot bleek te zijn. Waarmee ik zeggen wil dat kritiek leveren op iets dat een klant besteld niet evenredig is aan de kwaliteiten van de fotograaf.....
              Een foto is slechts een deel van een seconde

Een grote 4kante kist en een olifant om het apparaat te torsen......

Comment

je ziet dat hier werk aan geweest is, model, visagie, setting.... maar het resultaat komt hard en vlak over... maar daarom niet mooi, 'k weet het niet.

Een bedenking die ik me vaker maak trouwens als ik tegenwoordig al eens door bv Weekend Knack, Elle.... en zo blader. Neem een modeshoot, neem er 1 foto uit en publiceer die op BD... wil maar zeggen; vaak zijn foto's uit series die goed zijn als foto op zich weinig zeggend en omgekeerd.....

Toen ik nog freelancer was moest ik vaak in opdracht cross-processings maken die in een provincieblad werden gepubliceerd, ik en de opdrachtgever vonden dat geweldig, maar daarom niet elke Limburger hé

Comment

Ik wil toch nog even reageren : de essentie van de opdracht ken ik niet - het model lijkt me meer een catwalker dan een fotomodel, haar make up is navenant, haar houding eigenlijk ook wel. Smaken en tendensen verschillen van persoon tot persoon en laten we vooral niet vergeten dat fotografie ook een illustratie medium is en niet iedere foto een kunstwerk hoeft te zijn. Pablo maakt schitterende foto's en als hij de juiste gereedschappen aangereikt krijgt dan staat ook zo'n plaat. Dus Pablo - gewoon doorgaan
                  Een foto is slechts een deel van een seconde

Een grote 4kante kist en een olifant om het apparaat te torsen......

Comment

mercikes

eigenlijk kan ik die foto's met momenten niet pruimen, dan weet ik het weer niet, en dan zet ik het erbij omdat het eens iets anders is

Comment

Working...
                    X