Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

justine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• justine

hier zijn enkele voorbeelden van een shoot die ik gisteren gedaan heb maar wegens een gebrek aan ruimte in de studio ben ik genoodzaakt een rol smalle witte textiel te gebruiken die plooien heeft .(let wel ik ben pas beginner)

De vierde foto werd verwijderd.
    Beperk het aantal ingezonden foto’s tot maximaal drie foto's in één topic per dag (24h!).
    (Zie basisregels van Showcase)
    Moderator Hesy
    Last edited by Hesy; 21 december 2006, 11:03.
    vanolles

Re: justine

Das 1 foto teveel

Leuke shoot en lastig he, dat textiel. Die kreukels zijn wel een beetje weg te shoppen maar dat is leuk bij 1 plaatje, niet bij 10.

Van deze serie vind ik no 2 de leukste en no3 heel mooi met dat glanzende haar zo hangend.
    Wel vind ik no1 te donker overkomen en loopt het zwart bijna dicht tegen de achtergrond in no3. Als je geen middelen hebt om dat te voorkomen, kun je beter de kleren op achtergrond aanpassen en omgekeerd natuurlijk.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Das 1 foto teveel

Leuke shoot en lastig he, dat textiel. Die kreukels zijn wel een beetje weg te shoppen maar dat is leuk bij 1 plaatje, niet bij 10.

Van deze serie vind ik no 2 de leukste en no3 heel mooi met dat glanzende haar zo hangend.
      Wel vind ik no1 te donker overkomen en loopt het zwart bijna dicht tegen de achtergrond in no3. Als je geen middelen hebt om dat te voorkomen, kun je beter de kleren op achtergrond aanpassen en omgekeerd natuurlijk.
      dank voor de reaktie en de tip Madmax, ik denk ofwel moet je enorm veel kreukels hebben die de foto speciaal maakt qua schaduwen van de kreukels op de achtergrond misschien ofwel zo effen mogelijk , dat zal ik eens uitproberen

David
      Last edited by picture-it; 21 december 2006, 10:46.
      vanolles

Comment

leuke reeks geworden hoor, kleine voorkeur voorde laatste opname en effe een strijkijzer kopen/gebruiken.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
        X