Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joyce & Roel - Temptationed ( +18 )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Joyce & Roel - Temptationed ( +18 )

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
    Zoals alle post's van E-design zijn deze technisch ook weer DIK in orde
    Dan ga ik maar wat verder kijken. 1 en 2 kunnen me dan het meest bekoren omdat ze iets meer inhoud hebben. Bij 3 heb ik het wat moeilijker, het model wordt op kruishoogte gebracht, IMO sugestief, maar kijkt dan recht in de lens... Hier heb ik zoiets van ; technisch ok, maar doel gemist....
    Dat niet zozeer, maar je let niet op de uitdrukking van Joy, ze kijkt je aan met een wat vreemde blik in haar ogen : 1 - half bedroefd; 2 : niet zo verkeerd; 3 : "Wat mot je nou!"
    In je vorige reeks van haar viel me dit (euvel) ook al op.
    Een foto is slechts een deel van een seconde

Een grote 4kante kist en een olifant om het apparaat te torsen......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
      3 heb ik het wat moeilijker, het model wordt op kruishoogte gebracht, IMO sugestief, maar kijkt dan recht in de lens... Hier heb ik zoiets van ; technisch ok, maar doel gemist....
      Dit heb ik ook: had ze bvb naar boven gekeken naar de man zijn borstkas ipv de lens zou het suggestieve sterker worden.

Verder: -foto's
      Everybody has a dark side, you just have to find it!
      Papa, ik lijk steeds meer op jou!
      Fuji Finepix S5600

Comment

Vind de eerste 2 foto's de enigste foto's uit de hele serie van Joyce waar het naakt een meerwaarde heeft. Over foto 3 deel ik de mening van de meeste hier. Overigens alle foto's van de 3 topics technisch mijn inziens hele goeie foto's en zeker ook niet onplezierig om naar te kijken Ik doe het niet na
        ''De camera is een instrument dat de mensen leert kijken zonder camera''
        Nikon D50, Tamron 28-75mm F2.8 , Panasonic DMC-FZ5

Comment

De tweede vind ik de beste van de reeks, en ook de mooiste. Borst tegen borst, zeer knap.
          Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

Working...
          X