Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antwerpen, above & under

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Antwerpen, above & under

Gezelligheid troef op de kerstmarkten....

...tot je enkele meters dieper de huiselijke warmte van de metro gaat opzoeken...

Yep, onscherp maar daar zal hij niet wakker van liggen...

Hij vroeg me een sigaret en hebben een praatje gemaakt. Conclusie :een Catalaans terrorist...?

Neen, ik ben geen moraalridder maar kan me ongeloofelijk druk maken door het feit dat wij liefst zo decadent mogelijk kerst vieren terwijl de derde wereld probeert te overleven onder onze voeten...
    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Re: Antwerpen, above & under

Heel mooi gedaan je foto's brengen je boodschap echt goed over.
    Je krijgt er werkelijk dat wrange gevoel door en dan begin je je automatisch dingen af te vragen!

GESLAAGD!!!

Comment

Mooie reeks
      I put the sexy in dyslexia

Comment

Mooi, echt mooi, zeer mooi voorkeur voor de 3e

Het leven zoals het is...

Greetz, RonnyE

Comment

Heel sterke reeks
          Groetjes Vicky

Comment

3de is een zeer sterke en knappe foto
            Nikon materiaal

Comment

great

ben ook met zoiets bezig

en heeft niets met moraalridder te maken maar eerder met wakkerschudden wat mij betreft

nu is het wel zo dat je savonds de Keyserlei niet opkunt zonder lastiggevallen te worden ( mij aanklampen en geld opeisen noem ik lastigvallen ) zodat je de echte sukkelaars moelijk kunt onderscheiden ( die zatlap van do you have some spare change elke dag en die dat al 4 jaar zijn trein gemist heeft vallen daar niet onder )

dus goe bezig en nog van dat zou ik zeggen

Comment

Volgens mij noemen ze dat de 4de wereld, dit geheel terzijde.

Knappe foto's
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                http://www.stevevandegaer.be

Comment

Je tweede en derde voor mij, uit het leven gegrepen en die onscherpte, niet erg.

Overall,

Comment

Niet dat de 2e niet goed is (integendeel) maar voor mij had je die eigenlijk weg mogen laten om dat schrille contrast te laten benadrukken. De 1 geeft geld uit aan een belachelijke muts en een ander aan een veel te duur kaartje voor een draaimolen, terwijl er ook mensen zijn die helemaal niets hebben en mogen hopen dat ze überhaupt iets kunnen eten die dag.

Gr. X.

Comment

Treffend in beeld gebracht! Toch iets om bij stil te staan.
                      https://waltertalboom.be-
                      Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Bedankt aan diegenen die de boodschap wel begrepen hebben...

Op nog geen 24uur tijd plakt deze posting onderaan de 2de pagina, wat mij eerlijk gezegd wel een wrange nasmaak geeft.Niet het feit dat de foto's door mij gemaakt zijn maar wel dat het lot van een kansarme medemens blijkbaar koud laat....

Tja, Toch een zalige kersttijd aan allen gewenst.... en moet je een dakloze tegenkomen, bedenk dan eens hoe hij z'n kerst doorkomt!
                        Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

another day for you and me in paradise ...
                          Scotty... beam me up !!!

Comment

Ik denk dat de 3e alles uitdrukt wat de fotograaf wilde zeggen. Ik denk ook dat het juist omstreeks deze tijd is dat de mensen zoals op de foto het slechtst er aan toe zijn. Niet zozeer physiek, maar mentaal. Een knappe foto qua sfeer.
                            Een foto is slechts een deel van een seconde

Een grote 4kante kist en een olifant om het apparaat te torsen......

Comment

Working...
                            X