Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compilatie van Nina !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compilatie van Nina !



    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

  • #2
    Re: Compilatie van Nina !

    héél mooi!
    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Compilatie van Nina !

      "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
      Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
      Uit: Apocrief

      Comment


      • #4
        Re: Compilatie van Nina !

        request : kan je die rechtsonder eens full posten lijkt me een hele mooie
        --
        Play Drakensang - a free online mmorpg

        Comment


        • #5
          Re: Compilatie van Nina !

          Prachtig hoor
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Compilatie van Nina !

            Knap idee opgesmukt met gepaste props. Hoewel de (diamant) ring wat meer sparkle mocht hebben en er mss wat meer polyesterfilm (vroeger cellulose) kon gebruikt worden.
            Ook opletten op kreuken in achtergrond. Gezien het donkere haar ware een achtergrond in dégradé wenselijk.
            Herinnert mij een gelijkaardige opname waarbij model volledig in film gewikkeld is.

            Henri
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Re: Compilatie van Nina !

              Yippie alweer een russin hehe, ik ben de tel al een poosje kwijt

              Nina mag er zijn uiteraard! Maar Jeff er ontgaat mij iets in het concept. Waarom heeft ze handvaten op haar rug op foto 1? Kun je mij dit even verduidelijken?
              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
              www.sylviehuybrecht.be

              Comment


              • #8
                Re: Compilatie van Nina !

                Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                Yippie alweer een russin hehe, ik ben de tel al een poosje kwijt

                Nina mag er zijn uiteraard! Maar Jeff er ontgaat mij iets in het concept. Waarom heeft ze handvaten op haar rug op foto 1? Kun je mij dit even verduidelijken?
                Dat draagt makkelijker Sorry, ben in een lollige bui, kon het niet laten.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Compilatie van Nina !

                  Zou ook de kreukjes te zien in de achtergrond wegklonen. Rechtsonder op de foto duidelijk te zien. Ook voor een collage zou ik de achtergrond ongeveer gelijk laten uitkomen.

                  @ Sylvie: Handvaten? Dat lijken eerder filmrolletjes die door haar heen gaan. Zijn toch ook op elke foto te zien?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Compilatie van Nina !

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht

                    Nina mag er zijn uiteraard! Maar Jeff er ontgaat mij iets in het concept. Waarom heeft ze handvaten op haar rug op foto 1? Kun je mij dit even verduidelijken?
                    Dit is één van de modellen van het Internationaal body-art festival.
                    Het thema was "movie world".

                    digipics is daar de "huisfotograaf"

                    on-topic: Knappe foto's van een knap modelleke (haar ogen waren het eerste wat mij aan haar opviel (heb het haar ook verteld ))

                    Net zoals Perrush zou ik de foto rechtsonder eens in groter formaat willen zien.
                    Volgens mij een topper
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Compilatie van Nina !

                      bodypaint ... ... ... potverkoffie ...

                      en ik dacht nog : "Wat een leuk bloesje ... ..."
                      --
                      Play Drakensang - a free online mmorpg

                      Comment


                      • #12
                        Re: Compilatie van Nina !

                        heel knap
                        fotowebsite: www.edwinfoto.com
                        Lara's website: http://www.houdevelt.com
                        fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Compilatie van Nina !

                          Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
                          @ Sylvie: Handvaten? Dat lijken eerder filmrolletjes die door haar heen gaan. Zijn toch ook op elke foto te zien?
                          Aaah nu zie ik het ja, met het bloed op de plaatsen waar de film door haar lichaam gaat njah 'k ben nie bij de rappe eh, 'k onderteken mijn foto's niet voor niks met een slak
                          If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                          www.sylviehuybrecht.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Compilatie van Nina !

                            Heel mooie compilatie Jeff

                            Zou ook wel de kreuken wegwerken in achtergrond, maar vooral de kleurtoon gelijk maken op de 4 foto's.
                            Het rode van de rok op de onderste 2 is iets lichter dan die op de bovenste 2, op zich wel zo geen probleem, maar als je ze dan in een compilatie brengt
                            Groeten, Gino
                            http://www.e-designstudio.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Compilatie van Nina !

                              Ken niks van modellenfotografie maar ik weet wel dat ik dit eruit knallen vind.
                              fotosite

                              Comment

                              Working...
                              X