Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compilatie van Nina !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Compilatie van Nina !

    Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
    haar ogen waren het eerste wat mij aan haar opviel
    Ben daar ook in verdronken.....**zucht**


    Knappe foto's en een knappe compilatie !!!
    Greetzzzzzzzzzzzz......
    Wonnie
    www.spectare.be

    Comment


    • #17
      Re: Compilatie van Nina !

      zeveraars haar ogen :s gwn donker
      dat filmlint ja :-)
      kd8 eerst dat het handvatsen waren
      nuja dees foto kunst
      Nog steeds, Nikon D50

      Comment


      • #18
        Re: Compilatie van Nina !

        Rechtsonder: Gro-ter!, Gro-ter!, Gro-ter!, Gro-ter!, Gro-ter!, Gro-ter!,

        JJ
        __________________________________________________ ______________

        Fuji S3 en een glasbak in de groei
        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

        Comment


        • #19
          Re: Compilatie van Nina !

          Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
          bodypaint ... ... ... potverkoffie ...

          en ik dacht nog : "Wat een leuk bloesje ... ..."
          Wel, niet helemaal bodypaint. Héél fijne kant op haar lichaam gekleefd en dan beschilderd.

          Ik ben niet snel jaloers, maar ik heb Digipics toch zwaar benijd voor het feit dat hij studiofaciliteiten had ter plaatse, en dat wij maar moesten zien hoe we het konden redden. Door de enorme toeloop en alle fotografen, was het erg moeilijk een model op een redelijke wijze uit de achtergrond 'los te weken'.
          Bovendien was er uitsluitend licht van neonlampen, die je bijna onmogelijk uit de foto kon weren.

          Nina Dewaele is niet de eerste de beste. Niet alleen is ze met haar 19 een professioneel model, met al een heel respectabele portfolio, maar ze is ook zeer ruim gevormd (toneel, ballet, ...). En haar multiculturele background geeft dat nog een speciale dimensie. Het is het enige model dat ik mijn kaartje heb gegeven.

          Zonder het te weten heeft ze veel meer gemeenschappelijk met Nathalie dan ze zou kunnen vermoeden (los van het feit dat beiden Russisch spreken).

          Fullator
          Fullator
          Fotostudio Candela Zone
          website: http://www.chronax.be
          website: http://www.marquisemodels.eu

          Comment


          • #20
            Re: Compilatie van Nina !

            Aan allen mijn welgemeende dank voor de comments en het advies.
            En op verzoek rechtsonder, alleen en in het max formaat voor het forum.




            MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #21
              Re: Compilatie van Nina !

              Knappe fotografie

              Vraagje bij de full size foto. Wat doet het streepje rood op haar rechterwang ?
              Meer foto's op mijn website

              Comment


              • #22
                Re: Compilatie van Nina !

                Zit zo te zien een hoop werk en tijd in voor je begonnen bent met foto's maken.
                De laatste heeft mijn voorkeur, fijn dat je deze later ook wat groter gepost hebt.

                Creatief en mooi werk

                Ik hoop dat je ook even tijd hebt voor mijn foto's van Cathy.

                Comment


                • #23
                  Re: Compilatie van Nina !

                  Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                  Knappe fotografie

                  Vraagje bij de full size foto. Wat doet het streepje rood op haar rechterwang ?
                  Het kunstbloed was uitgelopen (jammer genoeg ook op haar benen). Misschien even te retoucheren.

                  Voor mij was Nina een winner. Jammer genoeg meende de jury dat Line (de artiste) door het gebruik van kant geen échte bodypainting had gebruikt. En dus kwam ze niet in aanmerking. Jammer, want dit model heeft àlles om er te komen.
                  Fullator
                  Fotostudio Candela Zone
                  website: http://www.chronax.be
                  website: http://www.marquisemodels.eu

                  Comment

                  Working...
                  X