Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Knap idee opgesmukt met gepaste props. Hoewel de (diamant) ring wat meer sparkle mocht hebben en er mss wat meer polyesterfilm (vroeger cellulose) kon gebruikt worden.
Ook opletten op kreuken in achtergrond. Gezien het donkere haar ware een achtergrond in dégradé wenselijk.
Herinnert mij een gelijkaardige opname waarbij model volledig in film gewikkeld is.
Yippie alweer een russin hehe, ik ben de tel al een poosje kwijt
Nina mag er zijn uiteraard! Maar Jeff er ontgaat mij iets in het concept. Waarom heeft ze handvaten op haar rug op foto 1? Kun je mij dit even verduidelijken?
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Yippie alweer een russin hehe, ik ben de tel al een poosje kwijt
Nina mag er zijn uiteraard! Maar Jeff er ontgaat mij iets in het concept. Waarom heeft ze handvaten op haar rug op foto 1? Kun je mij dit even verduidelijken?
Dat draagt makkelijker Sorry, ben in een lollige bui, kon het niet laten.
Zou ook de kreukjes te zien in de achtergrond wegklonen. Rechtsonder op de foto duidelijk te zien. Ook voor een collage zou ik de achtergrond ongeveer gelijk laten uitkomen.
@ Sylvie: Handvaten? Dat lijken eerder filmrolletjes die door haar heen gaan. Zijn toch ook op elke foto te zien?
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Dit is één van de modellen van het Internationaal body-art festival.
Het thema was "movie world".
digipics is daar de "huisfotograaf"
on-topic: Knappe foto's van een knap modelleke (haar ogen waren het eerste wat mij aan haar opviel (heb het haar ook verteld ))
Net zoals Perrush zou ik de foto rechtsonder eens in groter formaat willen zien.
Volgens mij een topper
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
@ Sylvie: Handvaten? Dat lijken eerder filmrolletjes die door haar heen gaan. Zijn toch ook op elke foto te zien?
Aaah nu zie ik het ja, met het bloed op de plaatsen waar de film door haar lichaam gaat njah 'k ben nie bij de rappe eh, 'k onderteken mijn foto's niet voor niks met een slak
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Zou ook wel de kreuken wegwerken in achtergrond, maar vooral de kleurtoon gelijk maken op de 4 foto's.
Het rode van de rok op de onderste 2 is iets lichter dan die op de bovenste 2, op zich wel zo geen probleem, maar als je ze dan in een compilatie brengt
Comment