Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sofie in Oeselgem (Update !)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sofie in Oeselgem

Ligt het aan mij of zie ik echt maar twee foto's. Overigens 2 waarvan ik niet zo goed weet of ik de bewerkingen kan waarderen. Overbelichting wel/niet? En onscherpte?
    Nee niet mijn ding toch, wel benieuwd naar de derde foto!

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Mooie foto's van een net zo mooi model.

Klopt het dat er in nr. 3 veel ruis (of korrel) zit? Is dit de bedoeling of niet, want ik vindt het, gezien de serie, niet passen.

Grt,

Dirk Ane
      Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

Comment

Om jullie een idee te geven van de originele foto's (de eerste 2, de derde past, zoals terecht opgemerkt, niet in het rijtje :

Bedankt voor alle commentaren
        natwork.be

Comment

Re: Sofie in Oeselgem (Update !)

Ik denk dat nu iedereen sprakeloos geworden is bij het zien van de originele foto's
          natwork.be

Comment

NatIk denk dat nu iedereen sprakeloos geworden is bij het zien van de originele foto's
            Als je er om vraagt, dan krijg je het natuurlijk: ik vind de kleurenfoto's veel aangenamer om naar te kijken. Zeker de eerste vind ik kleur
            Beauty need only be a whisper
            Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tmh
              Als je er om vraagt, dan krijg je het natuurlijk: ik vind de kleurenfoto's veel aangenamer om naar te kijken. Zeker de eerste vind ik kleur
              eerlijk gezegd ik ook
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tmh
                Voor mij geldt hetzelfde, behalve dan dat ik de 2e in kleur er echt uit vindt springen.

Comment

Working...
                X