Buh,
ik vind het idee niet slecht, maar volgens mij zijn die toch een beetje uitgevreten... gelijk als ze hier aan deze kanten zeggen.
Overbelicht in betere termen.
En die derde is toch totaal onscherp...
Niet echt mijn ding. Compo vind ik daarentegen wel heel mooi..!
Buh,
ik vind het idee niet slecht, maar volgens mij zijn die toch een beetje uitgevreten... gelijk als ze hier aan deze kanten zeggen.
Het heeft lang geduurd hé. Na de derde post al prijs. Het overbelichte is net de bedoeling hé. En om helemaal juist te spreken, er is niks overlicht aan deze foto's. Er zit gewoon een heel sterk contrast in. Je zal bijna geen 255-255-255 pixels vinden.
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur
Is inderdaad minder scherp, vond hem op deze manier toch iets hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur
Compo vind ik daarentegen wel heel mooi..!
Thanks
@ Ivo : mercikes !
@ moe : dit is een teaser, ik ben met sofie vandaag wel een tijdje aan de gang geweest
no2 voor mij qua pose. Heel mooi. Vind zelf het licht nogal hard, maar das smaak.
Ik ken de omstandigheden en dat was niet makkelijk, maar toch, een tikkie beter belicht was mooier geweest.
Buh,
Niet echt mijn ding. Compo vind ik daarentegen wel heel mooi..!
Tuur
Hey Nat,
Ik denk ni dat het denigrerend bedoeld was.
Maar je bewerkingen gaan nu eenmaal verder dan het gewone en niet iedereen
kan dat geslaagd vinden.
Ik denk dat het een kwestie van smaak is
en ben daar ook ni zo voor
had uwe shooting volledig uit het oog verloren
maar 't zal wel tof geweest zijn zeker
eerste resultaten zijn in ieder geval veelbelovend
Kwa pose vind ik deze opnames wel geslaagd. De beichting past 'bij het plaatje'. Mooi werk! Ook complimenten aan het model. (Ik heb haar daar niet opgemerkt, shame on me)
Comment