Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kandids in Antwerpen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kandids in Antwerpen

natwork.be

Re: Kandids in Antwerpen

Hele mooie reeks Nat

Comment

leuke serie, de tweede juist scherp op die gene die je door had.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

NAT,
        Een mooie reeks candids moeten ik zeggen...
        Diene eerste is wel een beetje krap maar toch nog mooi !
        Groeten,
        Ludo

Comment

Aah, candids, super leuk, dat is voor mij pas fotografie!

Nat,

Mag ik eens weten welke lens je hiervoor gebruikt? Thx!

En dan nog een vraagje aan 't forum... Hoe zit het met de "legaliteit" van dergelijke foto's? Kan je zomaar foto's maken van personen in hun dagdagelijkse doen, en moeilijker nog, mag je ze zomaar posten op internet? Thx
          Last edited by TonioRoffo; 27 maart 2006, 12:23.

Comment

Dit soort beelden waarin nu eens niets gemaakts zit, vind ik fantastisch !
            Knap, alle drie
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Leuke serie, jammer dat ze bij foto 1 haar ogen een beetje sluit.
              www.Fotobos.nl

Comment

Amaai - allemaal bedankt zulle !!
                natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TonioRoffo
                  En dan nog een vraagje aan 't forum... Hoe zit het met de "legaliteit" van dergelijke foto's? Kan je zomaar foto's maken van personen in hun dagdagelijkse doen, en moeilijker nog, mag je ze zomaar posten op internet?
                  Maken mag je ze sowieso. Publiceren ook, tenzij de persoon in kwestie er echt door geschaad wordt en dat ook nog eens bij de rechter kan aantonen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TonioRoffo
                    Aah, candids, super leuk, dat is voor mij pas fotografie!

Nat,

Mag ik eens weten welke lens je hiervoor gebruikt? Thx!

En dan nog een vraagje aan 't forum... Hoe zit het met de "legaliteit" van dergelijke foto's? Kan je zomaar foto's maken van personen in hun dagdagelijkse doen, en moeilijker nog, mag je ze zomaar posten op internet? Thx
                    Ik heb even over je bericht gekeken. Mijn excuses. Welke lens : 80-200 F2.8.
                    Legaliteit ? Deze mensen lopen wel op een openbare plaats en zijn waarschijnlijk al 100* gefilmd geweest door politie camera (zoals wijzelf).... En die mensen hadden mij allemaal uiteindelijk wel in het oog zulle
                    natwork.be

Comment

Gave candids Nat :up:

Tja we hadden er tijd genoeg voor

Groetjes,

X.

Comment

Vooral die derde vind ik heel tof
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                          Ik heb even over je bericht gekeken. Mijn excuses. Welke lens : 80-200 F2.8.
                          Legaliteit ? Deze mensen lopen wel op een openbare plaats en zijn waarschijnlijk al 100* gefilmd geweest door politie camera (zoals wijzelf).... En die mensen hadden mij allemaal uiteindelijk wel in het oog zulle
                          De politiecamera's worden niet openbaar (forums) getoond aan andere mensen. Ze dienen louter als bewijsmateriaal.
                          Op zich is kandids maken zonder toestemming niet 'legaal'.
                          Je schendt hun privacy. Stel je voor dat een man met een vrouw gefotografeerd wordt, terwijl zijn ECHTE vrouw hier op het forum zit. Een stom voorbeeld maar het gebeurd meer dan je denkt!
                          Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door multipasser
                            De politiecamera's worden niet openbaar (forums) getoond aan andere mensen. Ze dienen louter als bewijsmateriaal.
                            Op zich is kandids maken zonder toestemming niet 'legaal'.
                            Je schendt hun privacy. Stel je voor dat een man met een vrouw gefotografeerd wordt, terwijl zijn ECHTE vrouw hier op het forum zit. Een stom voorbeeld maar het gebeurd meer dan je denkt!
                            Hm, ik kan niet zo eenvoudig aannemen dat de Belgische jurisische praktijk tegenovergesteld is van den Nederlandse juridische praktijk op dit punt. Fotograferen mag zover mijn juridische kennis altijd. Het is aan de gefotografeerde om aan te tonen dat hij/zij geschaad wordt hierdoor. Ik doe vaker aan straatfotografie, nooit enige problemen gehad, maar 1 keer een vriendelijk verzoek gehad een bepaalde foto om veiligheidsredenen niet te publiceren. Verhaal was goed van die persoon, dus heb ik de foto gewist.

Comment

Allemaal heel leuk om lezen deze discussies, maar ik zou het graag uit wetteksten zien hoe het nu werkelijk zit... Het zal wat opzoekwerk worden!

In de VS mag je foto's maken van alles wat "openbaar zichtbaar" is, behalve als je iemand schade kan aandoen er mee (oa een dief betrappen op foto)

Comment

Working...
                              X