Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Russisch/Amerikaans model in de studio

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Russisch/Amerikaans model in de studio

Oorspronkelijk geplaatst door bingel
    Tja, misschien neem ik de forumregels een beetje te letterlijk, maar in showcase veronderstel ik dat wanneer iemand een foto post waar ie zelf echt tevreden mee is, misschien zelfs fier is op zijn prestaties, dat deze persoon niet moet gebombardeerd worden met tips en kommentaar waarmee de reagerende kijker vind dat het beter zou zijn. Neem nu het histogram, dit zegt toch totaal niets over de kompositie, de gevoelens die een foto kan losmaken, overbelichte plekken of niet . . . .
    Wat telt voor mij is dat de poster tevreden en gelukkig is met zijn foto(s), en dat men een beetje voorzichtig moet zijn die mens zijn geluk niet de grond in te boren, misschien wil hij iets anders tonen buiten het standaard technisch perfect beeldje. Voor mij telt meer of er een 'ziel' in een foto zit, duizend maal meer dan technische perfectie, iets dat bijna iedereen kan bereiken door het juiste materiaal en kennis. Die 'ziel' erin leggen dat is wat anders, iets waarvan ik weet dat ik dat niet kan, maar dit iets probeer ik hier te vinden
    Ik weet niet, maar bedoel je hier niet dat we de foto ook allemaal knap moeten vinden omdat de TS de foto in Showcase heeft gezet...?
    Sorry, maar men MAG hier in showcase nog altijd zijn mening geven over de foto, in fotodiscussie MOET dat.
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
      Ik weet niet, maar bedoel je hier niet dat we de foto ook allemaal knap moeten vinden omdat de TS de foto in Showcase heeft gezet...?
      Sorry, maar men MAG hier in showcase nog altijd zijn mening geven over de foto, in fotodiscussie MOET dat.
      Ik neem gewoon de forumregels letterlijk, als ik zelf tevreden ben over mijn foto wil ik er niets meer aan veranderd zien, want dan is het MIJN foto niet meer, dit is gewoon mijn mening. Een schilder verandert ook nooit zijn schilderij, vertikt het zelfs om 2X hetzelfde te schilderen, zo bezie ik het een beetje.
      Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bingel
        Ik neem gewoon de forumregels letterlijk, als ik zelf tevreden ben over mijn foto wil ik er niets meer aan veranderd zien, want dan is het MIJN foto niet meer, dit is gewoon mijn mening. Een schilder verandert ook nooit zijn schilderij, vertikt het zelfs om 2X hetzelfde te schilderen, zo bezie ik het een beetje.
        Gewoon even terzijde, er zijn schilders die een gans doek opnieuw doen hoor, nog pas gehoord van een echte op StuBru

Comment

Bij een reactie word toch nooit gezegd "ge MOET dat zo doen"Is bijna altijd een verwijzing naar "Hoe het de volgende maal beter zou kunnen"
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Trouwens, ook als leek kan je toch commentaar geven? 't Gaat niet alleen om het technische, maar (persoonlijk vind ik vooral) aan wat de inhoud is. Had de "Afghan Girl" niet op de cover van Nat. Geographic gestaan als de foto wat uitgebrand was?

Anyway, als leek hou ik me aan inhoudscommentaar dus:

Leuke portretten, maar de make-up & kleren laten mij aan de 80's denken, en die retro look blijft "grappig" om te zien (zie Miami Vice, als je dat terugziet... )

Comment

tjonge jonge jonge......ik ben nieuw hier maar ik ben juist blij met kritiek zet ie er neer ben benieuwd naar jullie opmerkingen
              krijgt hij die....
              gaat ie in de aanval
              duhhh
              s3pro rules

Comment

amaai zeg, heb dit juist nog eens gelezen. Jawadde hoe rond kan je zijn?

pffff

Comment

Dit is wel een oude topic (18th March 2006, 20:26) was laatste bericht, ik denk dat Sven het wel wat beter doet dan toen, ook met zijn reactie,s
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
                    En jij bent MOD? Dat vind ik ook een grap

Beste BD-leden,

Als je eens wilt lachen:

Lees alle commentaar hier en in de tread van Vincebeus, je gaat in een deuk liggen van het lachen.

Wat ik wel grappig vind is dat de mensen die vroeger kwamen aankloppen voor raad, nu ineens hoog van hun toren blazen, echt grappig.

tot zover mijn mening

Sven

ps wie iets wil vragen, stuur me een pm

Kijk, van zo'n reactie schrik ik een beetje. Als je niet tegen kritiek kunt, plaats dan geen foto's.

En wat de visagie betreft: als ik deze dame savonds tegen zou komen in een slecht verlichte straat, zou ik onverwijld rechtsomkeert maken....
                    groeten, beterschap,
                    Henk
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

Comment

Zet hier eens een slotje op, deze topic is 2 jaar oud .

Comment

Hello Sven
                        ik had graag wat meer gezien zoals je aangeeft
                        voor website hier ????? link werkt niet sorry
                        Dus naar profiel gaan zekers ?
                        MVG
                        Aanteros

Comment

Mijn voorganger heeft dit mooi afgerond.
                          gegroet, Ludo

Comment

Working...
                          X