Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Russisch/Amerikaans model in de studio

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Russisch/Amerikaans model in de studio

Hallo,

Het begint een gewoonte te worden dat ik elke week studio-foto's toon.

Ik geraak er wel aangewend.

Vorige zondag een Russisch/Amerikaan model over de vloer gehad

Hier 2 resultaten:

Meer hier op mijn website

Ben benieuwd naar jullie opmerkingen

mvg Svenmichiels

Re: Russisch/Amerikaans model in de studio

De belichting vind ik nogal hevig,voor de rest is dat zeker niet slecht
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

ja heb hier ook wat moeite met de belichting.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind de belichting wel goed Maar vind de make up afschuwelijk, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
        Dus voor mij mooi uitgelicht, pose en scherp.

Comment

The makeup doesn't do her any favours at all. The 80's style "pull on the jacket collar" does little either.
          I'm sure you can come up with something orginal, with that rather good light setup.

keep going..

Regards, Rob.

Comment

net als vorige keer met de "special make-up"... zelfde opmerking... belichting te sterk... roze vestje is op randje af niet (of net wel) uitgebrand...

make-up is persoonlijke smaak.... maar 'k vind het absoluut nie flatterend...

conclusie: ik word er persoonlijk nie wild van
            some toys 4 big boys
            http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Belichting klopt idd niet, er zit te veel contrast in, links te veel rechts te weinig.
              http://www.fotohans.eu

Comment

Hallo,

iedereen bedankt voor zijn mening, maar ik merk toch op dat er hier enkele mensen zijn die DRINGEND hun scherm eens mogen kaliberen. Heb de foto's nagekeken en er is niets uitgebrand. Het contrast is eveneens amper aangepast.

Ieder heeft zijn mening, ik dus demijne

Sven

Comment

'k Heb even de mening van PS gevraagd en die gaf mij volgend histogram:

Op mijn - weliswaar niet gekalibreerd - scherm zie ik toch ook plekken die op het randje uitgebrand zijn.

Was het de bedoeling van de make-up dat het van ver zou lijken dat je het model een pak slaag hebt moeten verkopen alvorens ze wou poseren?

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                    'k Heb even de mening van PS gevraagd en die gaf mij volgend histogram:

Op mijn - weliswaar niet gekalibreerd - scherm zie ik toch ook plekken die op het randje uitgebrand zijn.

Was het de bedoeling van de make-up dat het van ver zou lijken dat je het model een pak slaag hebt moeten verkopen alvorens ze wou poseren?

seppuku.
                    En jij bent MOD? Dat vind ik ook een grap

Beste BD-leden,

Als je eens wilt lachen:

Lees alle commentaar hier en in de tread van Vincebeus, je gaat in een deuk liggen van het lachen.

Wat ik wel grappig vind is dat de mensen die vroeger kwamen aankloppen voor raad, nu ineens hoog van hun toren blazen, echt grappig.

tot zover mijn mening

Sven

ps wie iets wil vragen, stuur me een pm

Comment

je vraagt een mening...die krijg je...

als je enkel "waauw "ooooooh" "knap" en van die dingen wil horen...jammer...dan ben je fout bezig als je't mij vraagt...

uit kritiek kan je't meeste leren hoor... de beste fotografen zijn vroeger met de grond gelijk gemaakt door hun leermeesters... en dat heeft ze geen kwaad gedaan
                      Last edited by Huggy; 15 maart 2006, 18:36.
                      some toys 4 big boys
                      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Digitale fotografie op monitoren bekeken is nu eenmaal relatief, op het werk op een HP TFT waren ze niet uitgebrand, hier op HP laptop dus wel. Dit alleen maar om te illustreren......
                        Een afdruk is een afdruk, eenmaal hij ophangt tenminste

Comment

Hoppa, een beetje kritiek en het zit er weer tegen ...... Een histogram zegt meer over een belichting dan een gecalibreerd schermke .... daar kan je niet omheen.

TIP : in de blibliotheek een boekske over belichting en curves gaan halen en eens doornemen ..... Ik weet zeker dat ik niet de eerste ben die dit tegen jou zegt ....
                          Last edited by Tom; 15 maart 2006, 19:27.

Comment

Als je niet tegen opmerkingen (waar je trouwens zelf naar vraagt) kan, Sven, stop dan met posten.
                            Leer er van in plaats van je steeds weer op te winden. Dat is ongezond voor jou en voor ons.
                            Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
                            SB600
                            Tripod: Velbon CX 530

Comment

Waar ik vooral een probleem mee heb is dat ik hier serieus wordt geviseerd.

Waarom wordt iedereen ineens zo kritisch omdat ze het D2X-logo zien staan? Ik durf ervoor te wedden, moest ik een foto posten via een vriend dat er 1000 maal minder commentaar op zou komen.

Elke foto kan je afbreken, ik verwacht geen "ooh" of "wauw", maar er is wel een verschil met wat nu gebeurd.

Ik zal het niet nalaten om te posten, maar ik vind het er jammer dat er steeds 10 à 15 man zoiezo negatief reageerd op AL mijn foto's.
                              (complot?, waarom? jaloezie?)

Waarom beginnen bd-ers (en de mods dan nog eerst) mijn foto's te downloaden, in ps te openen, printscreens te nemen om die dan vervolgens in een antwoord te plakken. Sorry, maar dat vind ik niet normaal

Als iemand graag zijn hart wil luchten, stuur een pm!

mvg Svenmichiels

ps @ Rudy: ik zet de e-mail notitficatie uit, dat doet al veel aan mijn hart

Comment

Working...
                              X