Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schaakvriend

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Schaakvriend

Oorspronkelijk geplaatst door picasso
    Ik vind deze foto best te pruimen, vooral kwa compo en sfeer. Neen hij is niet scherp, maar dat doet hier niet terzake.
    Uiteraard frekwenteren hier vaak mensen uit fotoclubs, daar valt men dus wel over scherpte, die mensen discusierden in het analoge tijdperk al over lijnen per mm en wie weet wat nog. En ook ik vind dat pakweg een foto van een roodborstje haarscherp moet zijn. Maar in het geval van deze foto is je onscherpte een creatief instrument. Als fotografie schilderen met licht is, dan bepaal je toch zelf of je dit met kubussen, punten of haarscherp realisme doet

Maar ik vind ook dat je elke mening moet aprecieren
    Het gaat hem hier niet alleen over scherpte maar hoofdzakelijk over de uitgebrande vlekken.Trouwens die 2de foto vind ik best te pruimen,maar zich dan in alle bochten liggen wringen en zeggen dat het de camera is en niet het ventje erachter vind ik dikke zever,dat bewijzen zijn foto's op zijn site(die ik eerst bekeken heb voor ik met mijn commentaar begon.)
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Jammer dat de tenen er niet opstaan ... want die moeten volgens mij uitzonderlijk lang zijn.
      De foto zegt me niets of toch weinig, de commentaren en reacties veel; over de mens achter de foto ... spijtig genoeg.
      Is een stijl, mag er zijn maar geen commentaar ... heb mijn neus nog voor andere dingen nodig ;-)

Als je een foto post dan verwacht je kritiek; kan je daar niet mee om ... gooi ze weg!

Fotogroet,
      Vince
      Canon EOS 300D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
        Het gaat hem hier niet alleen over scherpte maar hoofdzakelijk over de uitgebrande vlekken.Trouwens die 2de foto vind ik best te pruimen,maar zich dan in alle bochten liggen wringen en zeggen dat het de camera is en niet het ventje erachter vind ik dikke zever,dat bewijzen zijn foto's op zijn site(die ik eerst bekeken heb voor ik met mijn commentaar begon.)
        De foto's op mijn site zijn allemaal genomen met een oly 5050z, de geposte foto hier is met een canon A520 genomen.
        Aan de laatste reacties hier merk ik toch iets wat me hier niet aanstaat, dat men door een beetje tekst al de 'mens' kent achter de foto, wetend hoe lang zijn tenen zijn.
        En als mijn bijdragen toch het niveau van dit forum omlaag halen, dan zal ik daar zelf mijn conclusies uit trekken.
        Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

Working...
        X