Na een schaakpartij mijn vriend/buurman op de gevoelig plaat vastgelegd. De uitgebrande vlekken maken deel uit van een bewerking en komen niet voor in de originele foto. Is dit te pruimen
Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)
Kan alleen mijn gedacht zeggen over wat ik zie,dat zijn idd uitgebr.vlekken,onscherpe mijnheer en onscherpe schaakstukken.'k Zou morgen een nieuw spelletje gaan spelen en nieuwe foto's nemen
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Tja, het is algemeen geweten dat alleen proffesionelen iets mogen doen in hun digitale donkere kamer, voor amateurs moet het steeds scherp, scherp en nog eens scherp zijn, een soort perfectie die eigenlijk alleen maar aan het toestel kan toegeschreven worden, maar zeker niet aan het ventje erachter
Tja, het is algemeen geweten dat alleen proffesionelen iets mogen doen in hun digitale donkere kamer, voor amateurs moet het steeds scherp, scherp en nog eens scherp zijn, een soort perfectie die eigenlijk alleen maar aan het toestel kan toegeschreven worden, maar zeker niet aan het ventje erachter
Dat je slecht tegen kritiek kan,daar kan ik mee leven maar als je met zo'n onzin begint zou ik zeggen "Post ze dan niet!"
Het tegendeel word bewezen door andere foto's van U.
Heb geen kritiek gevraagd, we zitten hier in showcase, lees de forumregels
Ik dacht toch duidelijk te lezen: 'Is dit te pruimen?'....
Oorspronkelijk geplaatst door bingel
Na een schaakpartij mijn vriend/buurman op de gevoelig plaat vastgelegd. De uitgebrande vlekken maken deel uit van een bewerking en komen niet voor in de originele foto. Is dit te pruimen
Of is het dan de bedoeling dat je daar niks mee vraagt aan de forumgebruikers...?
Inderdaad, de vraag was of dit te pruimen valt of niet, niet meer of niet minder, er werd hier duidelijk vermeld dat de foto bewerkt is, de originele is meer dan scherp genoeg
In de forumregels staat duidelijk dat je in showcase foto's zet waar je zelf tevreden mee bent, als ik een beoordeling wens zet ik deze wel in fotodiscutie.
Mijn reactie was misschien wat overdreven, maar als je steeds maar in bijna iedere topic moet lezen dat een foto niet scherp genoeg is, dat hangt mij een beetje de strot uit Ik denk dat iedereen zoiets wel ziet, en soms heeft onscherpte een meerwaarde in een foto . . .
Inderdaad, de vraag was of dit te pruimen valt of niet, niet meer of niet minder, er werd hier duidelijk vermeld dat de foto bewerkt is, de originele is meer dan scherp genoeg
In de forumregels staat duidelijk dat je in showcase foto's zet waar je zelf tevreden mee bent, als ik een beoordeling wens zet ik deze wel in fotodiscutie.
Mijn reactie was misschien wat overdreven, maar als je steeds maar in bijna iedere topic moet lezen dat een foto niet scherp genoeg is, dat hangt mij een beetje de strot uit Ik denk dat iedereen zoiets wel ziet, en soms heeft onscherpte een meerwaarde in een foto . . .
de originele is meer dan scherp genoeg
Laat dan gewoon het orig.zien dan kunnen we"WAUW,TOF,KNAP,FORMITASTISCH...... " zeggen.Momenteel blijft het
de originele is meer dan scherp genoeg
Laat dan gewoon het orig.zien dan kunnen we"WAUW,TOF,KNAP,FORMITASTISCH...... " zeggen.Momenteel blijft het
Loop je nu niet een beetje uit de toon, je kunt er wat van, kijk hieronder maar eens, en let vooral op de tijd tussen de postings . . ben jij een snelle jongen
Forum: Mensen en Modellen Gisteren, 23:53
Reacties: 5 Mariëlle
Bekeken: 322 Gepost Door Macroshopper
Re: Mariëlle
Heel mooi
Forum: Mensen en Modellen Gisteren, 23:51
Reacties: 8 Ijsjes-meisje
Bekeken: 597 Gepost Door Macroshopper
Re: Ijsjes-meisje
Heel mooi
Forum: Mensen en Modellen Gisteren, 23:49
Reacties: 9 Jump