Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heerlijke plaat en mooi model om naar te kijken. Ik ben hier nog niet zo goed in maar waarom staat de rand van het hoedje er niet helemaal op? (links)
Waarom de rand links er niet op staat , tja moeilijk antwoord op te geven maar hier ging het mij eerder om het gezicht van het model dan om het hoedje . Heb er eigenlijk niet echt bij stil gestaan , waarschijnlijk zitten er ook tusen waar die rand wel op staat.
Ik zou zeggen , het is een van de nadelen van dat langwerpig digitaal formaat , het leent zich niet echt voor portretwerk maar ik probeer ermee te leven!
Voor mij prima zo. Zou dit graag ook eens willen proberen eigenlijk. Alleen al de technische kant van de zaak (alle flitsers uitlijnen en instellen) lijkt mij een uitdaging. Het wit van de bloes is perfect belicht. Alles is eigenlijk perfect belicht...
Comment