Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enjoying the Divine Light ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Enjoying the Divine Light ...

EDIT:
    Bij deze versie zijn de schaduwpartijen minder donker gemaakt...

Hier kan je de originele versie bekijken:
    Last edited by scalll; 23 februari 2006, 16:21. Reden: zie edit

Re: Enjoying the Divine Light ...

Vind dit knap gedaan

Comment

mooi, maar ik vind de verhouding van boven en beneden niet kloppen wat de belichting betreft, zit tè veel verschil in.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hier ben ik dus zeer grote fan van Ook al wordt hier zoiets technisch meestal afgeketst.

Comment

Ben zeker wel te vinden voor dit soort foto's, maar mis iets ... te groot contrastverschil bovenaan-onderaan (?), onvoldoende scherpte (?), ... weet het niet, maar er is iets mis waardoor het net niet die éne prachtplaat wordt ...

groetjes
          Mono

Comment

Ik vind het alleen doodzonde van dat haar dat over de mond valt. Willen of niet gaat mijn aandacht altijd weer naar dat ene haar. Voor de rest knap hoor
            fotosite

Comment

Het probleem hier is dat er blijkbaar een groot verschil is tussen het TFT & CRT-kijken...

Blijkbaar zijn de schaduwpartijen te donker op een CRT (= donkere vlek, ik zie dit nu pas op mijn werk), maar op mijn TFT (thuis) zit er nog meer dan genoeg detail in het onderste deel van het gezicht...

Kzal het vanavond eens aanpassen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalll
                Het probleem hier is dat er blijkbaar een groot verschil is tussen het TFT & CRT-kijken...

Blijkbaar zijn de schaduwpartijen te donker op een CRT (= donkere vlek, ik zie dit nu pas op mijn werk), maar op mijn TFT (thuis) zit er nog meer dan genoeg detail in het onderste deel van het gezicht...
                Hmmm, ik zou het verschil niet zoeken tussen CRT en TFT. Ik bekijk dit beeld op 2 CRT's en ik kan heel duidelijk tekening en informatie lezen in de donkere partij onderaan. Binnen het beeld is er geen enkele plaats waar het volledig donker is. Dus dit beeld is enkel uitgebrand binnen de hooglichten - en dat was de bedoeling - dus dit beeld is in orde wat tonaliteit betreft...

Neen, leg het verschil maar in "goede" en "slechte" monitoren of - mischien nog anders - in goed of slecht afgestelde monitoren...

Oh ja, ik vind de foto gewaagd en ongewoon en dat alleen al is een verdienste. Maar voor mijn doen misschien net iets erover... Twijfel dus...
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                  Neen, leg het verschil maar in "goede" en "slechte" monitoren of - mischien nog anders - in goed of slecht afgestelde monitoren...
                  Klopt Kariboe, mijn monitor op't werk is idd anders afgesteld (gekalibreerd naar ons drukwerk).

Oorspronkelijk geplaatst door scalll
                  Kzal het vanavond eens aanpassen...
                  Schaduwpartijen zijn minder donker gemaakt...

Comment

Wat je er ook aan doet, met haar over mond, zonder, schaduw ... ik blijf het een ongewoon mooie foto vinden.

Groet
                    MadMax.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                      Wat je er ook aan doet, met haar over mond, zonder, schaduw ... ik blijf het een ongewoon mooie foto vinden.

Groet
                      MadMax.
                      Volkomen mee eens, vind hem zeer geslaagd Scall !!!
                      Groeten,
                      Ludo

Comment

T'is een mooie foto maar ik zou iets meer scherpte gegeven hebben.
                        Nikon D70s °°°°° BD0517BE

"Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it." -Gandhi

Comment

Hey Scall,

Van de foto met de roos en de zachte kleuren, over de prachtige sfeerfoto's van Gent naar deze foto... Allemaal zeer verschillende foto's die me bijgevbleven zijn met elk aparte bewerkingen, maar allemaal schitterend uitgewerkt met een enorm gevoel voor artistieke weergave van hetgeen je fotografeert. Ik word altijd opnieuw verrast en kijk er altijd naar uit om nieuwe foto's te zien van u...

Zeer sterk, ik ben een fan!!

Groeten,
                          Andries
                          https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

Comment

Mooie foto, mooi licht. Gewoon eens een keer iets anders. TOP.

Ben het wel met sommige posters eens, de highlights zijn uitgebeten.
                            Misschien kun je nog iets terughalen met shadow and highlights ?

alex
                            Website : www.alextimmermans.com
                            Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                            Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Ik vind de onscherpte wel knap. Hoe heb je dat gedaan? Is dat gewoon de lens of heb je een soft focus filter gebruikt ofzo?
                              Fuji Q1

Comment

Working...
                              X