Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog even... + UPDATE

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nog even... + UPDATE

dan gaan de vleugels open !

Mensen kunnen eindeloos een discussie voeren over de stand van pootjes, maar de beestjes doen toch lekker hun zin, hier is dezelfde libel, bijna volgroeid en toch vertikt ze 't om haar pootjes vast te zetten...'k kon misschien wachten tot ze weggevlogen was...geen verschillende fasen van de uitsluiping dus, of zelfs helemaal geen foto's. Dan maar met de pootjes in die rare stand, beter als niets, toch?

Last edited by Jacky2; 5 mei 2009, 22:25. Reden: Foto bijgeplaatst
    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
    Grtjs, Jacky

Re: Nog even...

staat er heel goed op

mvg noellie

Comment

Mooie foto met veel detail en mooie compo
      Grt
      Theike
      Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

Comment

Da biske staat er goed op hé !!!
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Da's wel heel dichtbij.... knap..

Comment

Technisch dik ok maar ... (hier komt de criticus ) de houding van de libel (pootjes!) is uitermate onnatuurlijk Jackske.
            Meer foto's op mijn website

Comment

Mooi vastgelegd
              Groetjes Hendrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
                Mooi vastgelegd
                voor mij ook
                Groetjes Hilde
                http://hildeg.smugmug.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                  Technisch dik ok maar ... (hier komt de criticus ) de houding van de libel (pootjes!) is uitermate onnatuurlijk Jackske.
                  Jan,

'k Hoop dat je hiermee niet wilt insinueren dat ik een dood beestje gefotografeerd heb. Door het wegknippen van hinderlijke takjes is de larve van het sprietje gevallen, 'k heb die gewoon teruggezet, maar lèven deed ie nog, 'k heb trouwens de hele uitsluiping kunnen vastleggen. Trouwens: als de foto technisch dik ok is wie gaat er dan muggenziften om de stand van de pootjes?
                  'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                  Grtjs, Jacky

Comment

Prachtige opname ,scherpte en detail

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
                      Jan,

'k Hoop dat je hiermee niet wilt insinueren dat ik een dood beestje gefotografeerd heb. Door het wegknippen van hinderlijke takjes is de larve van het sprietje gevallen, 'k heb die gewoon teruggezet, maar lèven deed ie nog, 'k heb trouwens de hele uitsluiping kunnen vastleggen. Trouwens: als de foto technisch dik ok is wie gaat er dan muggenziften om de stand van de pootjes?
                      Neen hoor Jackske, hij ziet er springlevend uit.
                      Maar ik zag gewoon dat hij teruggeplaatst is aan de stand van de pootjes. Libellen die pas uitgeslopen zijn houden zich vast met alle pootjes.
                      Er is niks mis met het terugplaatsen van dat beestje. Ze kruipen desnoods gewoon op je vinger. Je doet ze er niks verkeerd mee.

Maar euh ... naar mijn mening zijn dergelijke details in macro wel belangrijk. Dus na het terugplaatsen eventjes wachten tot het beestje zich weer goed vastgezet heeft. Nu hangt hij daar wat ongelukkig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                        alle begin is moeilijk ook voor beestjes zal nog moeten leren hoe zijn poten gebruiken zeker
                        staat er toch maar weer mooi op hoor
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
                          Jan,

Jackske,er zijn nog altijd mensen die het verschil tussen muggeziften en zeveren niet kennen.
                          Negeren dus !!!
                          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                            Jackske,er zijn nog altijd mensen die het verschil tussen muggeziften en zeveren niet kennen.
                            Negeren dus !!!
                            Deze reactie ongoochelt me van je.
                            Ik heb in deze draad en via een PM aan Jackske uitgelegd waarom ik val over de onnatuurlijke houding van de pootjes.

Muggenziften of detailkritiek? Misschien, maar we zijn hier wel over macro bezig en dat gaat nu eenmaal over detail.

Blijkbaar heeft men het er in showcase enorm moeilijk mee om het verschil te lezen tussen technische kritiek op een foto en kritiek op de persoon die de plaat gemaakt heeft.
                            Kritiek op de persoon, daar hou ik me niet mee bezig.

Maar zolang deze zin " Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling." in de sticky staat zal ik mij niet inhouden om mijn beoordeling te formuleren. En anderen uit te nodigen om mijn foto's ook op deze manier te beoordelen.
                            Last edited by pendragon; 3 mei 2009, 09:47.

Comment

mooi in beeld gebracht jackske

groetjes caroline
                              Niet alleen mijn camera maakt de foto ,maar ook mijn hart.

Comment

Working...
                              X