Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Bedankt voor het kijken en de toffe reacties.
Heb mij opgesteld op een plaats met mooie BG en wel een tijdje moeten proberen voor er 1 scherp was
Niemand sprak zich uit over de crop of niet , ik weet het niet en had graag de mening van jullie
Heel knap vastgelegd Hilde. De crop is gewoonlijk beter omdat het onderwerp dan beter uitkomt, maar in dit geval gaat mijn voorkeur toch naar de eerste foto omdat je hier duidelijk ziet waar hij naartoe vliegt. De rode vlek (ik veronderstel zijn doelwit - de bloem) geeft hier alleszins een meerwaarde.
Groetjes.
Rudi
Heel knap vastgelegd Hilde. De crop is gewoonlijk beter omdat het onderwerp dan beter uitkomt, maar in dit geval gaat mijn voorkeur toch naar de eerste foto omdat je hier duidelijk ziet waar hij naartoe vliegt. De rode vlek (ik veronderstel zijn doelwit - de bloem) geeft hier alleszins een meerwaarde.
Groetjes.
Rudi
Ben ik het helemaal mee eens. Knap gedaan hoor ! Ik probeer dit zelfs niet
Marleen
Comment