Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zoals de titel zegt, spintastisch
Wie nog geen schrik had van spinnen kan best van mening veranderen.
De laatste spreekt mij minder aan, maar als experiment met DOF zeker geslaagd.
Doe vooral verder
Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
Waarom de foto's niet direct zichtbaar zijn en je eerst met je rechtermuis hem moet ophalen is mij ook een raadsel, is nochtans via pbase, en die hebben toch een degelijke reputatie dacht ik....
het beestje ziet er toch nietmeer zo levend uit nt. het is trouwens een Tegenaria sp.
groeten, Ice
welke soort het juist is kan ik je (nog) niet vertellen maar dat ze leefe , daar ben ik wel zeker van.
heb ze eerst vanonder de voeten van mijn vrouwtje moeten redden voor ik er mee aan de slag kon, en toen ze er uiteindelijk de brui aan gaf (aan het model spelen dus) he ik ze maar buiten gezet om moordaanslagen te vermijden....
Comment