Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik zie ze hier zonder problemen en ze staan op pbase, toch geen bende prutsers dacth ik zo.....
het rare is dat als je met je rechtermuis erop klikt en vraagt om de link te openen, je zonder enig probleem de fotos ziet...
weet het ook niet, als iemand raad weet of de oorzaak kent ben ik er zeker benieuwd naar!
de witte achtergrond die sommigen apprecieren en andere liever niet zien is gewoon afkomstig van een piepschuimen kistje dat ik zelf in elkaar heb geflanst, dan het onderwerp op een wit blad papier erin steken en wachten tot ze stil zitten, en dan trekken maar hé....
De eerste vind ik zeker de mooiste!
Ik heb geen probleem met foto's die niet verschijnen, maar ik heb een plugin in firefox (Web Developer) en daar kan je referrers uitschakelen en dat lost volgens mij het probleem op.
Comment