Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aan MM: was echt niet zo bedoeld, zulle !
Ik dacht bij mezelf, gezien de enkele opmerkingen, dat foto de moeite
niet waard was om te laten staan ...?
Hiermede wil ik dan dit wel terug in orde brengen. (even geduld aub.)
Nogmaals de beste groeten en tot de volgende... hopelijk beter dan.
Bij leven en welzijn.
Met groeten van Janno.
"You do not take a photograph, you make it"
Ter attentie van MM :
Hier zijn ze terug ( de katjes, bedoel, ik.)
Ik hoop nu maar dat ik nog niet wat meer kritieken op mijn dak krijg ?
Wens u nog een prettige namiddag.
Met groeten van Janno.
Ik hoop nu maar dat ik nog niet wat meer kritieken op mijn dak krijg?
je mag gerust zijn van wel
(al had ik de foto liever terug bovenaan in de start zien staan).
leuk onderwerp,
en mooie foto,
maar waar haal je het idee voor die kader?
in dit geval echt liever zonder!
of gewoon een halve vinger dikke witte boord ...
de verhouding tussen onderwerp en fotoformaat lijken me ook niet te kloppen.
ik verwachte hier eigenlijk een hoog kader (bijna 1:2 verhouding)
maar misschien stond er onderaan een storend element op de foto,
waardoor je het onderste katje hebt moeten afsnijden?
Nog meer kritieken ?
Had intussen de foto al terug bovenaan geplaatst !
Nu hebt ge hem zelfs als 2x.
Nogmaals de groeten aan idereen.
Mijn kritiek is positief bedoeld
Er zijn soms van die regeltjes hé.Het is niet simpelweg "knopje drukken,foto plaatsen en iedereen roept "WAUW"
Je kan ook de vraag stellen Hoe kan het beter,wat doe ik fout?
Je kan de kritiek aanvaarden en er uit leren.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Je plaatst je foto hier toch net om eruit te leren? Dus opbouwende kritiek is toch beter dan "hmm mooie foto"?
Mijn mening: mooie foto
Serieus nu: anders dan Bouk, zie ik wèl scherpte, ik vind het spel met de scherptediepte overigens goed geslaagd. Enige wat ik jammer vind, en dat is hier al gezegd, is dat het onderste katje er niet volledig opstaat. Het kan zijn dat er iets in de weg stond, maar als dat niet zo was, is dit zeker iets om in het vervolg op te letten.
De groeten terug,
Katrijn
Bedankt Kat : voor jouw opbouwende kritiek. Doet mij echt genoegen, want ik voel mij ellendig en machteloos.
U voelt mischien wel aan wat hier verkeerd loopt... Maar neem mij niet
kwalijk aub dat er een en ander van mijn hart moet.
Doch nog SORRY SORRY SORRY nogmaals SORRY voor het zogezegd misdrijf !
Alles begint bij het plaatsen van een mijn foto en enkele opmerkingen omtrent de foto die ik graag en met dank heb aanvaard.
MIJN FOUT : gewetensvol en na inzicht mijn foto wegnemen, omdat ik vond dat hij "de moeite niet waard" was om op dit onderdeel forum te blijven staan ... misdrijf? howee !!!!
Krijg ik me daar een bak van beschuldiging op mijn hoofd met nog een dreiging bovenop, citaat van mm : ""swat, ik voorspel een slotje op dit topic...." kritieken: "ge moogt gerust zijn van wel "
Amaai, wat een misdrijf, dan maar vlug de foto met excuses braafjes teruggeplaatst....(zie mijn reply) maar daarmee heb ik mij zowaar willens nittens en ongewild in een "wespennest" begeven...
Ik ben nog niet zo bedreven op het forum, maar ik krijg hier zo de indruk dat ik daar in plaats van wat aanmoedigingen en gezonde kritieken een bak vol "vingerwijzingen" over mijn hoofd krijg.
Heb ik niet de indruk gelaten dat ik mij bij dit foutje heb neergelegd ? hetgeen dan nog niets met de foto te maken heeft.
Maar nee, doorduwen maar .....
Mag ik nu de indruk hebben dat "sommigen" zo eens hun frustaties op
een toevallig slachtoffer kwijt moeten ?
Mag ik dan even de mijne kwijt ? Voel ik mij mischien wat beter!
En à propos MM : u die dan het voorbeeld zou moeten geven ? waar zijn
uw foto's bij "Betty" "Spanning" "eerst Ixus concertshoot" "daithi", ik heb ze vruchteloos gezocht ...maakt niet uit wanneer ik ze wil zien. Hoe zeggen ze dat nu ook weer van die "wie de steen...." ? Ik zie zo verder niet veel zelf incasso-vermogen van uzelf.
wel veel bla, bla ... maar foto's ?
Nu moogt gij mij voor de rest (samen met uw mogelijke achterban),zoals door u aangehaald "een slotje" laten zetten voor mijn zogezegd "misdrijf", maar zie eerst maar eens in eigen boezem... Hopelijk neem je dat geweer nu van uw schouder?
En Macroshopper : waar is uw (opbouwende?) kritiek ? of moet ik het alleen maar stellen met nog maar eens een vingerwijziging bovenop....
Enfin, ik ben zo ongewild verzijlt in iets waar het woordje "kritiek" bij
sommigen van jullie zelf zeer gevoelig moet liggen ...Eens zien of ge nu zelf kunt incasseren.... of gaat ge mij nu zo rap mogelijk laten bannen ?
(ter attentie van Moderator)
En zien wat een groepsgeest vermag, interessant op zichzelf.
Waarschijnlijk kan ik het nu wel vergeten zeker ?
Mijn "katjes" gaan er zowaar nog bij verwelken.
Met groeten van Janno.
janno janno janno,
oprecht sorry als je mijn replieken als 'beschuldigend' ervaren hebt.
dat was geenszins de bedoeling!
ik hoopte op wat gevoel voor humor.
mm
----------------------------------------------------------------- [edit: de topics die je aanhaalt zijn van welke datum? topics die de laatste weken/maanden niet meer naar boven gehaald zijn,
die haal ik van mijn webspace omdat die ruimte niet onbeperkt is. als je de foto's wil zien, mag je ze me altijd terugvragen hoor.]
Comment