Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Katjes

janno,

ik had helemaal niet door dat je je hierdoor ellendig ging voelen.
    maar ik had het moeten zien aankomen.
    ik had je sarcasme als ironie aanzien, en daar was ik fout.
    'k wou je een pm zenden, om me te verontschuldigen, maar dat kan niet.
    dus bij deze nogmaals, mijn verontschuldigingen.
    jij mag mij steeds een pm zenden om om uitleg te vragen.
    mensen die mij kennen op't forum weten wel dat ik (op 't forum althans)
    een aimabel persoon ben.

mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Janno
      Bedankt Kat : voor jouw opbouwende kritiek. Doet mij echt genoegen, want ik voel mij ellendig en machteloos.
      U voelt mischien wel aan wat hier verkeerd loopt... Maar neem mij niet
      kwalijk aub dat er een en ander van mijn hart moet.
      Doch nog SORRY SORRY SORRY nogmaals SORRY voor het zogezegd misdrijf !
      Alles begint bij het plaatsen van een mijn foto en enkele opmerkingen omtrent de foto die ik graag en met dank heb aanvaard.
      MIJN FOUT : gewetensvol en na inzicht mijn foto wegnemen, omdat ik vond dat hij "de moeite niet waard" was om op dit onderdeel forum te blijven staan ... misdrijf? howee !!!!
      Krijg ik me daar een bak van beschuldiging op mijn hoofd met nog een dreiging bovenop, citaat van mm : ""swat, ik voorspel een slotje op dit topic...." kritieken: "ge moogt gerust zijn van wel "
      Amaai, wat een misdrijf, dan maar vlug de foto met excuses braafjes teruggeplaatst....(zie mijn reply) maar daarmee heb ik mij zowaar willens nittens en ongewild in een "wespennest" begeven...
      Ik ben nog niet zo bedreven op het forum, maar ik krijg hier zo de indruk dat ik daar in plaats van wat aanmoedigingen en gezonde kritieken een bak vol "vingerwijzingen" over mijn hoofd krijg.
      Heb ik niet de indruk gelaten dat ik mij bij dit foutje heb neergelegd ? hetgeen dan nog niets met de foto te maken heeft.
      Maar nee, doorduwen maar .....
      Mag ik nu de indruk hebben dat "sommigen" zo eens hun frustaties op
      een toevallig slachtoffer kwijt moeten ?
      Mag ik dan even de mijne kwijt ? Voel ik mij mischien wat beter!
      En ŕ propos MM : u die dan het voorbeeld zou moeten geven ? waar zijn
      uw foto's bij "Betty" "Spanning" "eerst Ixus concertshoot" "daithi", ik heb ze vruchteloos gezocht ...maakt niet uit wanneer ik ze wil zien. Hoe zeggen ze dat nu ook weer van die "wie de steen...." ? Ik zie zo verder niet veel zelf incasso-vermogen van uzelf.
      wel veel bla, bla ... maar foto's ?
      Nu moogt gij mij voor de rest (samen met uw mogelijke achterban),zoals door u aangehaald "een slotje" laten zetten voor mijn zogezegd "misdrijf", maar zie eerst maar eens in eigen boezem... Hopelijk neem je dat geweer nu van uw schouder?
      En Macroshopper : waar is uw (opbouwende?) kritiek ? of moet ik het alleen maar stellen met nog maar eens een vingerwijziging bovenop....
      Enfin, ik ben zo ongewild verzijlt in iets waar het woordje "kritiek" bij
      sommigen van jullie zelf zeer gevoelig moet liggen ...Eens zien of ge nu zelf kunt incasseren.... of gaat ge mij nu zo rap mogelijk laten bannen ?
      (ter attentie van Moderator)
      En zien wat een groepsgeest vermag, interessant op zichzelf.
      Waarschijnlijk kan ik het nu wel vergeten zeker ?
      Mijn "katjes" gaan er zowaar nog bij verwelken.
      Waaaw, indrukwekkend
      Goed begonnen is half gewonnen
      Groetjes, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Aan mm : Ik vraag me nu toch af waar mijn zogezegd "sarcasme" te zoeken was ?
        en dit dan nog bij al mijn getoonde nederigheid ? Zou dit niet eerder in uw richting gewezen hebben ?
        Hopelijk staat mm niet voor MAD MAX, maar mag ik dan toch liever denken
        aan de MM-snoepjes en n'en aimabele vent. Voor de rest, indien gemeende excuses, aangenomen.
        Aan Kariboe : nu vraag ik mij wel nog af wat u met "Goed begonnen
        is half gewonnen" bedoeld?
        Als ik dan nog moet beginnen: lijkt mij dit maar een pover begin, en winnen... ?
        'K zal in ieder geval zeker mijn best doen, en die "katjes" en aanverwanten
        maar even laten rusten, mijn goesting is voorlopig over.
        Een beetje vriendelijkheid zou soms op dit forum niet misstaan, er is al zoveel
        onhebbelijkheid op deze wereld.
        Mijn welgemeende groeten aan iedereen.
        Janno, bij leven en welzijn.
        Met groeten van Janno.
        "You do not take a photograph, you make it"

Comment

Weeral ene die rap in zijn gat gebeten is.Heb zo de indruk dat U,Uw frustraties kwijt wil op het forum.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Amai, wat is me dat hier? :s

Ik vind deze foto leuk geprobeerd, maar inderdaad, niet volledig gelukt. Ik ben zeker niet fotografe nro uno, zéker niet

Als je foto hier plaatst, mag je eerlijke reacties verwachten. Dat waardeer ik hier net.
            Ok, je eigen foto vind je altijd wel ergens mooi, dat heb ik persoonlijk ook. En dan denk ik ook wel eens, "emoh, is dat nu niet wel genoeg?" Ma ik probeer er maar een les uit te trekken en er rekening mee te houden de volgende keer (als iedereen 't zelfde zegt dan).

Iedereen heeft recht op zijn mening. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen, echt niet.

Allé, hopelijk kan dit voorval een beetje vergeten worden en ga je gauw weer foto's posten, in acht nemend dat er wel eens kritiek kan opkomen

Comment

kritiek mag je in dit geval niet persoonlijk nemen. Je wilt deze foto met ons delen, mss dacht je dat hij af was en had je geen negatieve feedback verwacht. Maar wat je leer je van posts als of mooi ? Als je nog eens een gelijkaardige foto neemt, zul je nu weten dat het niet wenselijk is om een stuk van het katje weg te croppen en dat meer scherpte gewenst is. Exif is uit je foto, maar waarschijnlijk had je nog een hoger diafragma kunnen nemen? Dat je de foto niet mag verwijderen is gewoon een regel, niets aan te doen... Volgens mij heeft niemand je werk afgebroken, enige vatbaarheid voor kritiek moet kunnen, iedereen leert eruit en geloof me, hier zijn ze nog zeer mild en vriendelijk, op andere fora gaat het er dikwijls veel harder aan toe

Comment

Working...
              X