Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vogels in serie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vogels in serie

    Ik woon midden tussen twee dierenparken in, welke allebeide hun eigen roofvogelshows hebben.
    Hochwild Freigehegen en Gayapark
    Hier van beide parken een serie actiefoto's
    Deze diertjes vliegen hier met respectabele snelheden.

    Een uil die heen en terug vliegt in Hochwild Freigehegen waarmee ik beide zijden van het dier wilde weergeven.






    Ook in Gayapark hebben ze een Uil actief en vliegt deze heen en weer, let vooral op de velugels en staart die vlak voor moment van landing volledig uitgestrekt zijn om alle vaart af te remmen.
    Overigens vliegt men in Gayapark steeds en veelvuldig vlak over het publiek heen.
    Dat is in HochWild Freigehegen minder en daardoor minder spectaculair.
    Toch heeft HochWild Freigehegen als natuurpark mijn voorkeur.






    Een scheervlucht over wegduikende mensen in Gayapark lijkt daardoor spectaculairder dan de boven grasveld uitgevoerde versie in Hochwild Freigehegen.
    Alleen de achtergrond is in Gayapark vele malen minder fotogeniek.









    En dan een heel indrukwekkende foto die ik als afsluiter wil gebruiken.



    En kijk hier ook even als je dit al leuk vond

    Forum voor het plaatsen van foto's waar fauna in de breedste zin centraal staat. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


    Alle fotokes zijn onbewerkt getoond, puur voor de fun en uit respect voor die dieren en hun trainers gemaakt en zo hier weergegeven.
    Vanwege de gewenste sfeer per park zijn de foto's ook met opzet niet gecropt.
    Mijn bedoeling was om dit puur te tonen opdat een ieder die wenst zelf ook daar eens langs kan gaan en even enthousiast kan worden over deze dieren als ik.
    Daarmee ook meteen de voor en nadelen van de onderlinge parken tonende.

    Van Hochwildfreigehegen heb ik nog vele fotokes, die toon ik de volgende keer in een ander draadje en zal ze dan met elkaar linken. Regels zijn regels hè
    Last edited by Irineas; 8 september 2008, 00:25.
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

  • #2
    Re: Vogels in serie

    Ik vind de voorlaatste een mooie scherpe, bij de laatste vind ik het ten eerste een beetje spijtig dat je zelf zegt: 'een heel indrukwekkende foto', want dan denk ik joepiee, wat komt er nu. Maar als ik de foto dan zie, ben ik een beetje teleurgesteld. Versta me niet verkeerd, het is een goede foto, maar die moet dat zelf uitstralen. Ten tweede zou ik ook die mensen in fluovest er afgecropt hebben...

    Comment


    • #3
      Re: Vogels in serie

      mooie reeks en zeker op de plaats hier.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Vogels in serie

        Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Bekijk bericht
        Ik vind de voorlaatste een mooie scherpe, bij de laatste vind ik het ten eerste een beetje spijtig dat je zelf zegt: 'een heel indrukwekkende foto', want dan denk ik joepiee, wat komt er nu. Maar als ik de foto dan zie, ben ik een beetje teleurgesteld. Versta me niet verkeerd, het is een goede foto, maar die moet dat zelf uitstralen. Ten tweede zou ik ook die mensen in fluovest er afgecropt hebben...
        Je hebt ten dele gelijk en daar heb ik aan gedacht bij het schrijven.
        Maar het is toch een verslag waar ik de kijker mee wil nemen naar mijn gevoel en enthousiasme.
        Dus heb ik het toch maar gedaan.
        Bedankt voor de goede kritieken.
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

        Comment


        • #5
          Re: Vogels in serie

          Hoi René,

          een rijtje foto's dat helemaal in jouw filosofie past: een verhaal vertellen. En dat is nou net waarvoor dit forumonderdeel bedoeld is. Of zie ik dat verkeerd?
          Je hebt mij alvast "gepakt" met jouw fotoverhaal. Een bezoek aan één of misschien beide parken staat op mijn "nog te doen" lijstje.
          En neen, ik zou die mensen met de fluovestjes en andere zogenaamd storende achtergrondelementen ook niet wegkroppen. Dat hoort er nu eenmaal bij. Zoals de riempjes aan de vogelpoten....
          Groetjes,
          Chris
          Geniet van foto's maken

          Comment


          • #6
            Re: Vogels in serie

            mooie reeks hoor
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

            Comment


            • #7
              Re: Vogels in serie

              Oorspronkelijk geplaatst door chris Bekijk bericht
              Hoi René,

              een rijtje foto's dat helemaal in jouw filosofie past: een verhaal vertellen. En dat is nou net waarvoor dit forumonderdeel bedoeld is. Of zie ik dat verkeerd?
              Je hebt mij alvast "gepakt" met jouw fotoverhaal. Een bezoek aan één of misschien beide parken staat op mijn "nog te doen" lijstje.
              En neen, ik zou die mensen met de fluovestjes en andere zogenaamd storende achtergrondelementen ook niet wegkroppen. Dat hoort er nu eenmaal bij. Zoals de riempjes aan de vogelpoten....
              Groetjes,
              Chris
              En gij zijt geheel en al bedankt.
              Gij hebt me begrepen.
              Dit is de weergave van de werkelijkheid, soms is die onverbiddelijk mooi, de andere keer mistiek, en hier zijn we gewoon in een overvol park waar hele spannende dingen gebeuren met dieren waar ik bewondering voor heb.
              Groeten maar weer
              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

              Comment

              Working...
              X