Ik woon midden tussen twee dierenparken in, welke allebeide hun eigen roofvogelshows hebben.
Hochwild Freigehegen en Gayapark
Hier van beide parken een serie actiefoto's
Deze diertjes vliegen hier met respectabele snelheden.
Een uil die heen en terug vliegt in Hochwild Freigehegen waarmee ik beide zijden van het dier wilde weergeven.
Ook in Gayapark hebben ze een Uil actief en vliegt deze heen en weer, let vooral op de velugels en staart die vlak voor moment van landing volledig uitgestrekt zijn om alle vaart af te remmen.
Overigens vliegt men in Gayapark steeds en veelvuldig vlak over het publiek heen.
Dat is in HochWild Freigehegen minder en daardoor minder spectaculair.
Toch heeft HochWild Freigehegen als natuurpark mijn voorkeur.
Een scheervlucht over wegduikende mensen in Gayapark lijkt daardoor spectaculairder dan de boven grasveld uitgevoerde versie in Hochwild Freigehegen.
Alleen de achtergrond is in Gayapark vele malen minder fotogeniek.
En dan een heel indrukwekkende foto die ik als afsluiter wil gebruiken.
En kijk hier ook even als je dit al leuk vond
Alle fotokes zijn onbewerkt getoond, puur voor de fun en uit respect voor die dieren en hun trainers gemaakt en zo hier weergegeven.
Vanwege de gewenste sfeer per park zijn de foto's ook met opzet niet gecropt.
Mijn bedoeling was om dit puur te tonen opdat een ieder die wenst zelf ook daar eens langs kan gaan en even enthousiast kan worden over deze dieren als ik.
Daarmee ook meteen de voor en nadelen van de onderlinge parken tonende.
Van Hochwildfreigehegen heb ik nog vele fotokes, die toon ik de volgende keer in een ander draadje en zal ze dan met elkaar linken. Regels zijn regels hè
Hochwild Freigehegen en Gayapark
Hier van beide parken een serie actiefoto's
Deze diertjes vliegen hier met respectabele snelheden.
Een uil die heen en terug vliegt in Hochwild Freigehegen waarmee ik beide zijden van het dier wilde weergeven.
Ook in Gayapark hebben ze een Uil actief en vliegt deze heen en weer, let vooral op de velugels en staart die vlak voor moment van landing volledig uitgestrekt zijn om alle vaart af te remmen.
Overigens vliegt men in Gayapark steeds en veelvuldig vlak over het publiek heen.
Dat is in HochWild Freigehegen minder en daardoor minder spectaculair.
Toch heeft HochWild Freigehegen als natuurpark mijn voorkeur.
Een scheervlucht over wegduikende mensen in Gayapark lijkt daardoor spectaculairder dan de boven grasveld uitgevoerde versie in Hochwild Freigehegen.
Alleen de achtergrond is in Gayapark vele malen minder fotogeniek.
En dan een heel indrukwekkende foto die ik als afsluiter wil gebruiken.
En kijk hier ook even als je dit al leuk vond
Alle fotokes zijn onbewerkt getoond, puur voor de fun en uit respect voor die dieren en hun trainers gemaakt en zo hier weergegeven.
Vanwege de gewenste sfeer per park zijn de foto's ook met opzet niet gecropt.
Mijn bedoeling was om dit puur te tonen opdat een ieder die wenst zelf ook daar eens langs kan gaan en even enthousiast kan worden over deze dieren als ik.
Daarmee ook meteen de voor en nadelen van de onderlinge parken tonende.
Van Hochwildfreigehegen heb ik nog vele fotokes, die toon ik de volgende keer in een ander draadje en zal ze dan met elkaar linken. Regels zijn regels hè
Comment