Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

om bij stil te staan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: om bij stil te staan

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
    ... (en mensen, geen geleuter over de scheve achtergrond a.u.b. gevoelens zijn niet altijd recht- en horizon-lijn gebonden).
    Ik hoop enkel dat je posting de nodige aandacht mag krijgen bij de BD bezoekers.
    Dank jewel voor deze sublieme bijdrage.
    dit citeer ik dan ook heel graag

Comment

Bij nader inzien toch een eigenaardigheid (of zeg maar wrang detail) opgemerkt in de laatste foto met de trap naar de gaskamer: het verkeersbord "verboden voor mensen".
      Heb deze posting nu al verschillende malen bekeken en telkens loopt mijn hart over.

Henri
      lidnummer: BD0435BE

Comment

Ik ben ondertussen al meerdere keren komen kijken en blijf het een heel sterk fotoverhaal vinden. Laat ons met zijn allen hopen en er voor zorgen dat het gezegde " de geschiedenis herhaalt zich" hier niet van toepassing is.

Mvg,

Luc
        Neem ook even een kijkje op : http://www.lucvercammen-natuurfotografie.be

Comment

Allen hartelijk bedankt voor jullie reactie's .Had nooit kunnen denken dat dit zoveel los maakt onder jullie.Had graag nog meer foto's geplaats maar met de max. van 10 ging dat niet.Ik weet dat Schindlers List op tv was, we waren pas terug van vakantie heb even gekeken maar heb de film afgezet als je dit van kortbij gezien hebt word je dat te veel.
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Sterk werk hoor. Deze periode uit onze geschiedenis mag niet vergeten worden,en deze foto's zullen daar ook toe bijdragen.
            I like it raw......with Nikon stuff

http://www.pixelpainter.be/

Comment

Selkie,spijtig genoeg blijven deze afgrijselijke dingen zich dagelijks afspelen.
              Ex-joegoslavie,Dafoer enz.Mooie in beeld gebracht.Veel mensen vergeten dat ook hier in Belgie dit soort kampen te vinden zijn.Concentratie kamp van Breedonck bij Mechelen.vorige jaar met mijn zoon een rondleiding gekregen.haren stonden recht in mijn nek

Comment

Amai, dit grijpt me echt aan...
                Ben er toch ook even stil van.

Knap werk!
                Canon EOS 50D EF-S 17-85 IS USM
                You don't take a photograph. You ask, quietly, to borrow it.

Comment

Overal liggen hun lijken als zaden in 't zand. Laat ons hopen op een vredelievende oogst.

En dat dit nooit meer mag gebeuren ... natuurlijk.
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Héél sterke reeks, roept inderdaad veel op.
                    Deed me onmiddellijk denken aan Schindlers list...
                    Hier zijn geen woorden voor...

Deze zomer in Cavaillon een synagoge bezocht. Daar kregen we een rondleiding en veel info van een Joodse mevrouw. Ik viel omver van verbazing toen ze me vertelde dat ze ginds reeds in de 18de eeuw in een ghetto moesten leven met 200 man in enkele huizen, bepaalde beroepen niet mocht uitvoeren, mannen een gele hoed moesten dragen,...
                    Dit werd hen toen opgelegd door de katholieken, blijkbaar waren ze er nog dankbaar voor dat de paus voor hen een oogje toekneep ...

Waarom is het zo moeilijk, in het verleden, heden en de toekomst om eens gewoon samen te leven & iedereen zijn eigen ding te laten doen zonder dat daar veel negatieve energie aan verspilt moet worden?
                    mvg,
                    Liesbet

Comment

Mooie reeks van een eigenlijk gruwelijke tijd.
                      Goed dat je kids hier stil van werden. Ik vrees een beetje dat de meeste jeugd hier niet meer zal stil staan bij deze gruwelijke tijd en de miserie welke die mensen hebben moeten doorstaan.

De mensen mogen dit nooit vergeten uit respect voor de slachtoffers en om te voorkomen dat dit ooit nog terug zou komen.

Grtz
                      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
                        Vind dit een van de beste fotoverhalen die ik al gezien heb.
                        Verhaal dat een mens doet nadenken, over wat er vroeger allemaal gebeurd is. Knap vastgelegd.
                        vind ik ook sterke beelden
                        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                        *BD1034BE

Comment

Working...
                        X