Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweeluikjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tweeluikjes

Harley Davidson treffen in Leopoldsburg. Op dit treffen een gezelig gesprek gehad met een zware jongen, dacht ik. Hij vertelde mij dat tussen deze Harley rijders mensen uit verschilende bevolkingscategorieën kwamen, van gewone arbeiders tot advocaten. Ik heb van dit evenement tweeluikjes gemaakt, stoer en minder stoer enzovoort. Beslis zelf maar wat de verschillen zijn tussen de tweeluikje.
    Vier dames

Ma+ .. en pa+

Met bril en zonder

Met....

Beauty en de....

Naar links of ......

Zonder en met ....

Verzin zelf maar iets

Het was er ....
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Re: Tweeluikjes

Op zich staan er enkele foto's tussen met potentieel. Maar als reeks, neen sorry. Ook mis ik in de meest foto's een beetje pit, ze komen wat grijsjes (bruin) over. Wat betreft eenheid in de reeks, probeer er op te letten dat de toon van de foto's die je naast elkaar zet gelijk is, houd het formaat en uitlijning binnen een kader gelijk.
    Ik weet het makkelijk is dit allemaal niet.

(Een van de redenen dat bij fotowedstrijden dikwijls een reeks dient ingestuurd te worden is juist dat die ene lucky shot dan uit de boot valt. De reeks dient sterk te zijn en niet die éne foto opzich.)
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

ik zou ook de beste (3)eruit kiezen en dan naast elkaar leggen in ps of je bewerking noteren,zodat je gelijkmatige foto's krijgt vooral in z/w.Sommige lijken uit de oude doos te komen

Comment

Zonder de omzettingen te bekijken, vind ik de tweeluikjes toch best gelukt. Staan een paar heel treffende tussen.

Comment

toch mooie beelden hoor
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

Comment

Working...
          X